حضور تکدی‌گران در سطح شهر خط قرمز شهرداری است

مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری یزد گفت: حضور متکدیان در سطح شهر علاوه بر اینکه اعتبار جهانی شهر یزد را زیر سوال می‌برد، چهره خدماتی شهر را نیز مخدوش کرده است.

به گزارش ایمنا، امرالله سیف‌الدینی با بیان اینکه کمک‌های مالی به متکدیان شهری نباید به صورت مستقیم به آن‌ها ارائه شود، گفت: کمک کردن به متکدیان باید جهت‌دار و هدفمند باشد.

مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری یزد افزود: حضور متکدیان در سطح شهر علاوه بر اینکه اعتبار جهانی شهر یزد را زیر سوال می‌برد، چهره خدماتی شهر را مخدوش کرده و تبعات فرهنگی و اجتماعی فراوانی به دوش شهرداری می‌گذارد.

سیف الدینی با اشاره به اینکه اکثر متکدیان سطح شهر غیربومی هستند، تصریح کرد: شهرداری یزد بعد از شناسایی، متکدیان غیربومی را با موکن خود منتقل می‌کنند و متکدیان بومی را در جهت فراهم کردن کسب و کار حمایت می‌کند.

وی گفت: افراد و نهادهای مردمی که علاقه‌مند هستند با شهرداری در زمینه جذب کمک‌های مردمی تحویل به نیازمندان واقعی همکاری کنند می‌توانند با مراجعه به شهرداری درخواست خود را ارائه دهند.

 مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری تاکید کرد: همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده متکدی در سطح شهر مراتب را با تلفن ۳۷۲۵۰۰۲۰ مرکز پیام شهرداری به صورت ۲۴ ساعته اعلام کنند تا در اسرع وقت نسبت به جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان اقدام شود.

کد خبر 383607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.