امیراحمد زندآور در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهر اصفهان در سالهای گذشته توسعه افقی و عمودی داشته و به دنبال آن با افزایش جمعیت و نیازهای مردم با ترددهای بیش از اندازه رو به رو بودهایم تا حدی که روزانه بالغ بر یک میلیون اتومبیل در سطح شهر تردد میکنند.
وی اضافه کرد: رینگ چهارم شهر اصفهان معضل بزرگ تصادفات و تلفات جانی ناشی از آن که متاثر از حمل و نقل ناوگان عمومی سنگین در سطح شهر است را به طور قابل توجهی کاهش میدهد.
رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص نقش رینگ چهارم ترافیکی در کاهش آلودگیهای زیست محیطی نیز تصریح کرد: تردد حمل و نقل سنگین و خودروهای گازوئیلی نقش موثری در آلودگی هوا به ویژه در فصول سرد سال ایفا میکند که امیدواریم با احداث این حلقه ترافیکی این مسئله کاهش قابل توجهی داشته باشد.
وی با اشاره به نقش اقتصادی رینگ چهارم ترافیکی در شهر اصفهان تصریح کرد: قطعاً با کاهش فاصله دسترسی برای خودروهای سنگین، ارزش افزوده قابل توجهی برای شهرهای حاشیه اصفهان مانند درچه، دولتآباد، فلاورجان و شهر ابریشم که حاشیه رینگ چهارم هستند، به وجود میآید.
وی ادامه داد: البته زمان برای انجام پروژهها حیاتی است و اگر در هنگام حلقه سوم ترافیکی به فکر حلقه چهارم بودیم، امروز میتوانستیم از آن بهرهبرداری کنیم.
رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان در مورد شرایط اقتصادی پروژه اظهار کرد: در هیئت مدیره سازمان عمران شهرداری مسائل مالی این پروژه را حل کردیم. به این معنا که هر مصوبهای جهت پیشرفت پروژه لازم بود، تایید کرده و حتی اجازه اخذ ۳۰ میلیارد تومان وام به سازمان عمران دادیم، از شهرداری مرکزی درخواست تجهیزات مورد نیاز برای پروژه داشتیم و امیدوار هستیم سر موعد بتوانیم این پروژه را تحویل بدهیم.
نظر شما