دو درصد از زمان‌بندی پروژه‌ها جلو هستیم 

معاون عمرانی شهردار اصفهان گفت: دو درصد از برنامه زمان‌بندی اجرای پروژه مجموعه پل‌های نصف جهان جلوتر هستیم و پیشرفت فیزیکی پروژه ۱۲ درصد است. 

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایرج مظفر در جریان بازدید اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از پروژه مجموعه پل های نصف جهان اظهار کرد:  اعتبار تخصیص یافته به این پروژه ۱۲۰ میلیارد تومان است که تا کنون منبع تامین ۹۷ میلیارد تومان آن معین شده است.

وی در خصوص مدت زمان اجرای پروژه تصریح کرد: بر اساس برنامه زمان بندی اجرای این پروژه در طول ۱۸ ماه برنامه ریزی شده است.   

معاون عمرانی شهردار اصفهان ادامه داد: این نقطه از پروژه در کیلومتر صفر حلقه حفاظتی ۴۶ کیلومتر در محدوده شهر اصفهان است. این مسیر بنا به مطالعات و اولویت، کیلومتر صفر تا منطقه چهارده شهر اصفهان را شامل می‌شود. 

وی عنوان کرد: پروژه از آذر ۹۷ در بخش شرق شروع شد. تقاطع نصف جهان کیلومتر صفر حلقه حفاظتی و از طرف سپاهان شهر به طرف خاتون آباد است. 

مظفری در خصوص ویژگی های فنی پروژه گفت: ۴۹۵ طول دوربرگردان دایرکشنال است و  افرادی که می‌خواهند از شرق به طرف جنوب بروند از این بخش استفاده می‌کنند. هم چنین از شمال به شرق خاتون آباد به باغ رضوان از منهای هفت رد می‌شود. دو حرکت گردش به چپ، از جنوب به غرب هم در پروژه پیش بینی شده است.

وی تاکید کرد: دو کیلومتر در یک کیلومتر تحت تاثیر این پروژه است. هزینه پروژه ۱۲۰ میلیارد تومان، کارفرما شهرداری اصفهان، نظارت مشاور پارتاک، مشاور کل رینگ است و نظارت کارگاهی را برعهده دارد.

معاون عمرانی شهرداری در خصوص معماری و زیباسازی بصری گفت: المان هایی برای ورود به شهر پیش بینی شده است تا این بخش از پروژه از زیبایی بصری بهره ببرد و معرف ویژگی های فرهنگی اصفهان باشد و در حال حاضر دو المان الحاقی در حال تکمیل است. از کیلومتر صفر تا هفت، تقاطع اردستانی و ادامه اش تا بلوار فرزانگان انجام شود. 

او در پاسخ به این سئوال که محوطه تحت تصرف پروژه چه میزان است، گفت: این پروژه نه کیلومتر رینگ دارد و صد و هفتاد هزار مترمربع محوطه پروژه است.

کد خبر 382602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.