تامین اجتماعی به راه‌اندازی بیمارستان دوم در اصفهان توجه کند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تامین اجتماعی با توجه به تخصیص زمین و آمادگی شهرداری برای صدور پروانه ساخت نسبت به راه‌اندازی بیمارستان دوم این سازمان در اصفهانو در بزرگراه شهید کشوری توجه بیشتری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح‌الله معین صبح امروز (یکشنبه) در هشتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) با بیان اینکه افتخار ما پیروی از امام معصوم (ع) است، اظهار کرد: همه از بزرگواری‌های امام رضا (ع) بهرهمند شده ایم و امیدواریم این بهره‌مندی در همه دوران زندگی ما وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه وجود امام رضا (ع) باعث شده کشور ما دارای بیشترین جمعیت شیعیان باشد، ادامه داد: در احادیث آورده شده است که همه مسلمانان باید نسبت به ترویج دین اسلام فعالیت داشته باشند و از این رو همه مسئولانی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت دارند اگر علاقه دارند سیره امام علی (ع) و ائمه اطهار را ترویج دهند باید کشور را به گونه‌ای مدیریت کنند که سرآمد همه کشورها باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تکریم شهروندان، رسیدگی به امور در حداقل زمان ممکن، تحقق مطالبات و تامین رفاه شهروندان و ... را از مسئولیت‌های اجتماعی مسئولان اجرایی در نظام اسلامی است، گفت: همه ما باید خدمت به مردم را وظیفه خود بدانیم و با همه وجود باور داشته باشیم که اگر مشکلی از مردم حل کنیم جزء الطاف الهی است.

مسئولان همه حقوق شهروندان را به رسمیت بشناسند

وی تاکید کرد: مسئولان باید همه حقوق مردم را به رسمیت شناخته و به آن احترام بگذارند.

معین همچنین به روز بهزیستی اشاره کرد و ادامه داد: خدمات فعالان این سازمان برای حمایت از معلولان، سالمندان و دیگر اقشار آسیب‌پذیر قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه در حوزه مناسب‌سازی در شهر اصفهان اقدامات خوبی صورت گرفته اما هنوز کافی نیست، اضافه کرد: این امر نیازمند همکاری دیگر نهادها با شهرداری و به ویژه نیروی انتظامی است که برای مثال از ورود موتورسیکلت‌ها به پیادهروها، پارک‌ها و دیگر اماکن قابل تردد برای معلولان جلوگیری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در سیستم حمل و نقل عمومی و به ویژه مترو برای معلولان مناسب‌سازی خوبی انجام شده است، افزود: در سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی نیز باید بیش از گذشته برای تحقق این امر تلاش شود.

وی با بیان اینکه مناسب‌سازی معابر و همچنین حمایت از اقشار آسیبپذیر در کمیسیون اجتماعی شورای شهر با جدیت پیگیری شود، افزود: همه باید توجه داشته باشند که دیگر شهروندان نیز از توانمندسازی اقشار آسیب پذیر و معلولان خوشحال خواهند شد.

معین همچنین به روز تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: شهرداری سال‌هاست که با سازمان تامین اجتماعی اصفهان تعامل و همکاری داشته است، اما طی سالهای اخیر تامین اجتماعی برای راه‌اندازی بیمارستان دوم خود در اصفهان همکاری لازم را ندارد.

وی افزود: شهرداری اصفهان به منظور راه‌اندازی بیمارستان دوم تامین اجتماعی زمینی را در بزرگراه شهید کشوری در اختیار این سازمان قرار داده و برای صدور پروانه ساخت نیز با توجه به توافق‌نامهای که امضا شده اعلام آمادگی کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر بیمارستان شریعتی، اصلی ترین بیمارستان تامین اجتماعی در اصفهان است و باید جایگزینی برای این بیمارستان برای تعمیر و اقدامات عمرانی تعریف شود، اضافه کرد: از مسئولان تامین اجتماعی درخواست داریم به نیاز و خواسته و حق قانونی بیمه شدگان توجه داشته باشند.

کد خبر 382360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.