بانوان را اخراج کردند/ گل مشکوک اهورا

هایپر شهر در نخستین دیدار لیگ برتری اش بیشتر از یک امتیاز بدست نیاورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتسال تازه لیگ برتری شده هایپر شاهین شهر  که در بازی نخست خارج از خانه شگفتی ساخت و توانست گیتی پسند مدعی را در خانه خودش متوقف کند. هایپر شهر در دومین  دیدار دوره بیست و یکم لیگ برتر فوتسال امروز -چهارشنبه ۱۹ تیرماه - در سالن تختی شاهین شهر از ساعت ۱۸ میزبان تیم نه چندان قدرتمند اهورا بهبهان بود؛ که این دیدار با نتیجه سه بر سه به اتمام رسید و هایپر شهر در نخستین میزبانی اش از تیم های لیگ برتری  بیشتر از یک امتیاز به دست نیاورد.

دیدار تیم‌های هایپرشهر شاهین شهر  و اهورا بهبهان
سالن تختی شاهین شهر
تماشاگران: ۴۰۰ نفر

هایپر شهر شاهین‌شهر: محمد نوید بخش، امید سیف، سعید افشاری، حمید کاهبنده، مجید کیانی، حسین قپانچی، کامبیز گمرکی، ابراهیم حسینی، مهدی زاهدی، رضا آبگون، احسان جزینی، مجید حاجی بنده

 سرمربی : سعید رستمی

اهورا بهبهان: سجاد مسیحی، رشید قلی‌پور، رضا شایان‌پور، نعیم سیاری، سعید ترابیده، هاشم شیدعلی، سروش حیدری، مازیار خدارحم‌پور، منصور رفیع‌نیا، فاضل بهمئی، حسن لگزامنش و افشین مادری

سرمربی: محمد حجت

تیم داوری  : علیرضا رمضانی – محمد داودپور – حمید سلیمانی

ناظر : مهران جعفری

اخطار:

اهورا بهبهان: سجاد مسیحی ( دقیقه ۲۵ ) – نعیم سیاری ( دقیقه ۲۷)

گلزنان:

هایپر شهر شاهین‌شهر : رشید قلی پور ( گل بخودی دقیقه ۳) – احسان جزینی ( دقیقه ۱۶) ( دقیقه ۲۵)

 اهورا بهبهان: مازیار خدارحم پور ( دقیقه ۶) – هاشم شیدعلی (دقیقه ۱۰) ( دقیقه ۳۸)

 دقایق حساس:

دقیقه ۱- اولین حرکت مهم بر روی دوازه ها توسط ابراهیم حسینی مهاجم ریزنقش هایپر بر بری دروازه اهوار ایجاد شد.

دقیقه ۲- شوت سرکش شماره هفت اهورا بهبهان توسط نوید بخش دروازه بان موفق هایپر شهر مهار شد.

دقیقه ۳- شماره ده اهورا بر روی یک اشتباه موجب شد اولین توپ وارد دروازه اهورا بهبان شود تا اولین گل دیدار به نام رشید قلی پور ثبت شود.

دقیقه ۵ – حملات متوالی هایپری ها توسط دروازه بان اهورا سعید ترابیده مهار شد؛ ترابیده از جان و دل مایه گذاشت تا اجازه ندهد گل دوم را در دقیقه پنجم وارد دروازه اش شود.

دقیقه ۶- پرتاب عالی ترابیده باعث شد تا خدا رحم پور در موقعیت گل زنی قرار بگیرد و با یک شوت سرکش دوازه نوید بخش را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند.

دقیقه ۹ – حملات متوالی هایپری ها در نهایت به کرنر منتهی شد و با ارسال یک کرنر زیبا توسط سعید افشار هایپری ها در موقعیت گلزنی قرار گرفتند اما دروازه بان اهورا خوش درخشید و اجازه گلزنی را از بازیکنان هایپر گرفتند.

دقیقه ۱۰- حرکت تکنیکی و بازی انفردادی هاشم شید علی در نهایت به یک گل زیبا ختم شد تا اهورا از هایپر پیشی بگیرد.

دقیقه ۱۶- بر روی کار تیمی و پاس زیبای مهدی زاهدی بازیکن ارزنده هایپرشهر احسان جزینی در موقعیت گلزنی قرار گرفت و گل تساوی هایپر را به ثمر رساند.

دقیقه ۲۵ – سجاد مسیحی از اهورا بهبهان با خطای بر روی کامبیز گمرکی اولین کارت زرد بازی را نصیب خود کرد.

دقیقه ۲۵- از روی ضربه ارسال مجدد و با پاس زیبای سعید افشار احسان جزینی خود را دو گله و هایپر را سه گله کرد تا هایپر از رقیببش پیشی بگبرد.

دقیقه ۲۷- نعیم سیاری بدلیل اعتراض به داور بازی از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۳۱- ضربه سرکش سجاد مسیحی توسط نوید بخش به زیبایی مهار شد تا مسیحی ناکام بماند.

دقیقه ۳۲-۳۵: حرکات تیمی زیبای بازیکنان هایپر شهر به شدت دروازه اهورا را تهدید میکرد اما دروازه بان اهورا با درخششی فوق العاده اجازه نمیداد توپ وارد دروازه اش شود.

دقیقه ۳۸- محمد نوید بخش با تمام جان از حریم دروازه اش حمایت کرد و در سه مرحله متوالی توپ بازیکنان اهورا را دفع کرد.

دقیقه ۳۸ – بر روی یک ضربه شروع مجدد ، هاشم شیدعلی در موقعیت گلزنی قرار گرفت و توانست با شوت سرکش خود از پشت محوطه جریمه بازی را به تساوی بکشاند.

دقیقه ۴۰- سجاد مسیحی در جریان یک حرمت تیمی در موقعیت گل زنی قرار گرفت اما نویدبخش اجازه نداد دروازه اش برای چهارمین مرتبه باز شود.

حواشی بازی:

فروش بلیت پنج هزار تومانی برای تماشای این دیدار باعث شده بود استقبال خوبی از این بازی نشود؛ نکته عجیب این دیدار حضور بانوان هوادار با پرچم های اهورا بهبهان در سالن تختی شاهین شهر بود.

حضور مجید خدابنده در این دیدار با توجه به اینکه دیدار قبلی را بدلیل صادر نشدن ITC از دست داده بود از نکات قابل تامل این دیدار بود.

تیم اهورا برای مداوای بازیکنانش از پزشک تیم هایپر شهر استفاده می کند و احتمالا پزشک تیم همراه بهبهانی ها به شاهین شهر نیامده است.

مربی اهورا بهبهان بعد از گل دوم هایپر شهر به داوری اعتراض شدیدی کرد و توسط ناظر از بازی اخراج شد.

پس از پایان نیمه اول بانوان تماشا گر از ورزشگاه تختی شاهین شهر توسط ناظر بازی اخراج شدند. بانوان در حالی که از ورزشگاه خارج می شدند درخواست کردند تا پول بلیت به آن ها برگشت داده شود ولی متاسفانه اقدامی در این رابطه صورت نگرفت.

پس از دریافت گل سوم توسط اهورا اعترضات نیمکت نشینان این تیم به صورت فزاینده ای افزایش یافت و اهورا را ۸ دقیقه مانده به پایان بازی در محدودیت ۵ خطایی قرار داد.

کد خبر 382032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.