بلاتکلیفی در ورود بانوان به فوتسال؛ در کرج آزاد و در اصفهان ممنوع

رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: طبق چیزی که فدراسیون ابلاغ کرده ورود بانوان به ورزشگاه ممنوع است اما من شنیده‌ام که حضور بانوان در کرج آزاد است.

علی نجمایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تأکید بر اینکه حضور بانوان در ورزشگاه نیاز به مجوز شورای تأمین استان دارد، اظهار کرد: فصل گذشته زمانی که هایپر شاهین‌شهر در دسته یک کشور حضور داشت مسابقاتش را در سالن تختی شاهین‌شهر و در حضور بانوان انجام می‌داد؛ سال گذشته به ما اعلام کرده بودند که ما مجوز شورای تأمین شهرستان را داریم. در حال حاضر حضور بانوان در ورزشگاه به مجوز شورای تأمین استان نیازدارد؛ مسئولین تیم هایپرشهر به ما اعلام کردند که نامه برای دریافت مجوز را ارسال کرده‌ایم اما بنده در رابطه با اینکه جواب نامه را دریافت کرده‌اند یا خیر اطلاعی ندارم.

وی بابیان اینکه در رابطه با خروج بانوان از ورزشگاه تختی شاهین‌شهر مشخص نیست چه کسی مقصر است، گفت: وقتی نامه‌ای ارسال می‌شود باید پیگیری‌های لازم را در موردش انجام داد؛ در بازی هایپر و اهورابهبان لحظه‌ای تصمیم اتخاذ شد و از طرف اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر، زنان از سالن خارج شدند. طبق گفته‌های مسئولین هایپرشهر برای دریافت مجوز حضور بانوان در ورزشگاه نامه ارسال کرده‌اند اما آیا نامه پیگیری‌های لازم را نمی‌خواهد؟ نمی‌توان گفت در این زمینه چه کسی مقصر است.

رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان اصفهان بابیان اینکه پس از اعلام دستور خروج بانوان از ورزشگاه تختی شاهین‌شهر دوگانگی به وجود آمد، گفت: سال گذشته باوجود حضور بانوان در ورزشگاه اتفاق خاصی دربازی‌های هایپر نمی‌افتاد. اینکه در بین بازی هفته گذشته هایپر چه اتفاقی افتاد و در رابطه به اینکه چه عاملی باعث شد که نماینده ورزش و جوانان شاهین‌شهر به نبود مجوز اعتراض کند، چیزی نمی‌دانم. بعد اعلام دستور خروج بانوان و دوگانگی به وجود آمده، مسئولین هایپر از این موضوع تعجب کرده بودند و نماینده ورزش و جوانان نیز به هرجایی زنگ می‌زد تا استعلام بگیرد.

بی‌تجربگی نماینده اداره کل ورزش‌و ‌جوانان شاهین‌شهر

وی با انتقاد از نماینده اداره کل ورزش و جوانان شهرستان شاهین‌شهر که مسئله اخراج بانوان از ورزشگاه را با سرمربی هایپرشهر در میان گذاشته است، گفت: هر مشکلی در یک مجموعه باید با مدیر اجرایی مطرح شود و در آن شرایط هرکسی که نظری در این رابطه داشت باید این موضوع را با مدیر اجرایی تیم هماهنگ می‌کرد. اینکه نماینده ورزش و جوانان شاهین‌شهر این موضوع را با سرمربی تیم مطرح کرده است فقط نشان از بی‌تجربگی او دارد. اتفاقی بود که افتاد و برای هفته‌های آتی پیگیر هستیم که مسئله ورود بانوان به ورزشگاه را در جلسه قبل از بازی به تصویب برسانیم تا مشکلات این هفته را شاهد نباشیم.

نجمایی بابیان اینکه در برخی شهرها قانون حضور نداشتن بانوان در ورزشگاه‌ها حل‌شده است، تصریح کرد: من در این رابطه نمی‌توانم نظر شخصی داشته باشم و طبق چیزی که فدراسیون ابلاغ کرده ورود بانوان به ورزشگاه ممنوع است اما من شنیده‌ام حضور بانوان در کرج آزاد است. موضوع حضور بانوان در سالن‌های فوتسال در حیطه وظایف شورای تأمین شهرستان و استان است؛ درست است که قانون حضور نداشتن بانوان در ورزشگاه‌ها وجود دارد اما در آخرسر توپ را روانه زمین شوراهای تأمین می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بانوان را اخراج کردند/ گل مشکوک اهورا

اخراج بانوان در لیگ برتر فوتسال + فیلم

کد خبر 382244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.