چگونه لباس بپوشیم تا قدبلندتر به نظر آییم؟

اول از همه باید بپذیریم که قد بلند یا کوتاه، هیچ کدام عیب یا حُسن به شمار نمی آیند و تنها باید آنها را به عنوان یکی از خصوصیات فیزیکی پذیرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، می توان با ترفندهایی در انتخاب پوشش، برخی از این ویژگی های ظاهری را تغییر داد. مثلا به گونه ای لباس پوشید که اندام، کشیده تر و قد، بلندتر به نظر آید. در ادامه با برخی از این ترفندها آشنا می شویم. 

شلوارهای دم پا گشاد   

شلوارهای دم پا گشاد، پاها را کشیده تر و اندام را بلندتر می کنند. در صورتی که شلوارهای تنگ و چسبان، پاها را کوتاه تر و چاق تر نشان می دهند.                

استایل مونوکروم 

برای آن که بلندتر نشان داده شوید از لباس های یک رنگ استفاده کنید. اگر پاها چاق است، شلوارتان تیره و بالا تنه یک درجه روشن تر باشد و بالعکس.            

کت های تک دکمه    

آقایان برای بلند تر نشان داده شدن، بهتر است کت های تک دکمه، کوتاه و کاملا سایز بپوشند. دکمه باید بالای ناف باشد. دکمه پایین ناف، کت های بلند و گشاد، قد را کوتاه تر می کند.

تی شرت آستین کوتاه ممنوع  

آقایان عزیز، لطفا به این نکته توجه کنید که تی شرت های آستین کوتاه، دست ها را کوتاه تر و در نتیجه قد شما  را کوتاه تر نشان می دهد. 

کفش و شلوار یک رنگ

با پوشیدن کفش و شلوار یک رنگ، یا نزدیک ترین رنگ به هم با تفاوت جزیی، خطای دید ایجاد کرده  و اندامتان را کشیده تر نشان می دهید. حواستان باشد اگر قد بلندی ندارید، هرگز دم پاچه خود را تا نزنید.    

شلوار فاق بلند    

شلوار فاق کوتاه، پاها را کوتاه تر از آنچه هست نشان می دهد، پس شلوار فاق بلند بپوشید. رنگ تیره شلوار باعث می شود لاغرتر و کشیده تر به نظر آیید. جلوی تی شرت را هم در شلوار بگذارید. 

یقه هفت  

اگر می خواهید بلند تر نشان داده شوید، از لباس های یقه هفت استفاده کنید. یقه های گرد، ملوانی، قایقی و یقه اسکی، اصلا مناسب افراد کوتاه نیست. 

کمربند باریک  

کمربند پهن، عرض بدن شما را پهن تر می کند و در نتیجه کوتاه قدتر نشان داده می شوید. سعی کنید کمر بند باریکی استفاده کنید که رنگ آن همرنگ یا مکمل رنگ لباستان باشد.                                                                    

لباس های گل درشت نپوشید    

لباس های گل درشت و چهارخانه و خال خالی وپرنقش و نگار، قد را کوتاه می کنند. هرچه پارچه ساده تر باشد، اندام کشیده تر نشان داده می شود.   

لباس هایی با راه راه عمودی    

بلوز، پیراهن و شلوارهای راه راه  با خط های عمودی، خطای دید ایجاد کرده و قد را بلندتر نشان می دهند.  

خداحافظی با کیف های بزرگ 

کیف های بزرگ باعث می شوند جثه شما ریزتر و قدتان کوتاه تر به نظر آید. از کیف های متوسطی استفاده کنید که با اندام شما همخوانی داشته باشد.                                                                                                       

کد خبر 381300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.