پایش تاکسی سرویس مدارس برای نخستین بار

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: برای نخستین بار تاکسی سرویس‌های شهر اصفهان از سوی خانواده‌های دانش آموزان مورد نظرسنجی و پایش قرار می‌گیرند تا در سال تحصیلی جدید بتوان خدمات بهتری ارایه کنیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، هادی منوچهری با بیان اینکه برای نخستین بار در شهر اصفهان طرح نظرسنجی و پایش رانندگان تاکسی سرویس مدارس اجرا می شود، اظهار کرد: در این نظر سنجی نحوه برخورد شرکت‌های ارائه دهنده خدمات، نحوه برخورد رانندگان، نظافت خودرو و نرخ کرایه مورد پرسش‌گری و نظرخواهی قرار میگیرد.   

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان افزود: در این طرح از حدود ۳۷۰۰ نفر که شامل پنج درصد از دریافت کنندگان خدمات حمل و نقلی تاکسیرانی می‌شوند، به صورت رندوم نظرسنجی خواهد شد.

وی با بیان اینکه بر اساس نتایج حاصل از این نظرسنجی اصلاحاتی در خصوص نحوه ارائه خدمت از سوی رانندگان تاکسی سرویس مدارس و شرکت‌های حمل و نقلی به دانش‌آموزان صورت می‌گیرد، گفت: بر اساس نتایج به دست آمده، ممکن است در راستای سیاست‌های تشویقی و تنبیهی، سهمیه بعضی شرکت‌ها کم و بعضی افزایش یابد.

منوچهری از خدمات‌رسانی ۵۲ شرکت حمل و نقلی در قالب سرویس مدارس در شهر اصفهان خبر داد و افزود: این ۵۲ شرکت ۷۳ هزار دانش آموز را در شهر اصفهان جابجا می‌کنند.  

وی افزود: سابقه همکاری شرکت‌های حمل و نقلی با تاکسیرانی برای جابجایی دانش آموزان متفاوت است و با توجه به اینکه بعضی از این شرکت‌ها بیش از ۱۰ سال است که با سازمان در این زمینه همکاری داشته‌اند، این نخستین بار است که مورد پایش و بررسی قرار می‌گیرند.

کد خبر 380605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.