تحریم های یک جانبه را طرد می کنیم

دبیرکل (APA) گفت: اعضاء کمیته سیاسی مجمع مجالس آسیایی اقدامات قهرآمیز را مردود شمرده و تحریم های یک جانبه را درقالب هر توجیهی طرد کرده زیرا پایبند به اصول تجارت همه جانبه است. 

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد رضا مجیدی صبح امروز  _چهارشنبه 5 تیر ماه _ در آیین آغاز به کار نشست کمیته سیاسی مجمع مجالس آسیایی (APA) اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از اعضاء فعال و متعهد (APA) و کشوری که میزبان دبیرخانه (APA) در تهران است، بار دیگر میزبان نشست کمیته سیاسی مجمع مجالس آسیایی (APA) شده است. 

وی افزود: تمام اعضاء این کمیته دیدگاه های مشترک دارند و همواره تلاش کرده‌اند چالش های سیاسی مشترک را مطرح و پاسخی برای آن ها بیابند. 

دبیرکل مجمع مجالس آسیایی ادامه داد: در این نشست ها اعضای حاضر دغدغه های خود را در خصوص اقدامات یک جانبه گرایانه ابراز می کنند. 

وی تأکید کرد: اعضاء این کمیته اقدامات قهرآمیز را مردود شمرده و تحریم های یک جانبه را در قالب هرتوجیهی مورد طرد قرار داده زیرا پایبند به اصول تجارت همه جانبه هستند. 

مجیدی تأکید کرد: در این نشست موضوعات کلیدی مورد بررسی قرار می  گیرد و همه صمیمانه تلاش می کنیم تا برای چالش ها راه حل های اساسی بیابیم و در این مسیر تاتحقق اهداف (APA) ازهیچ تلاشی دریغ نمی کنیم. 

کد خبر 380454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.