عرضه صنایع دستی بانوان کلیشادوسودرجان

شهردار کلیشادوسودرجان از برگزاری نمایشگاه عرضه صنایع دستی بانوان این شهر خبر داد.

حامد اخگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنایع دستی بانوان این شهر، اظهار کرد: در این نمایشگاه آثار هنرمندان صنایع دستی شهر و مددجویان مرکز توانبخشی رسالت عرضه شده است.

وی ادامه داد: ۳۵ نفر از بانوان هنرمند شهر و مددجویان مرکز رسالت آثار خود در رشتههای بافت سنتی، مصنوعات چوبی و سفال، چهل‌تکهدوزی و قلاب‌بافی را در معرض نمایش و فروش گذاشته‌اند.

شهردار کلیشادوسودرجان تصریح کرد: هدف برگزاری این نمایشگاه گرامیداشت روز جهانی صنایع‌دستی، اشاعه فرهنگ‌وهنر اصیل ایرانی اسلامی، حمایت از مددجویان مرکز توانبخشی و ایجاد بازار فروش برای هنرمندان است.

اخگر با اشاره به برگزاری نمایشگاه تابلوفرش بانوان این شهر در بهمن و اسفندماه سال گذشته، خاطرنشان کرد: امسال در پایان مدت برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی، غرفه دائمی عرضه صنایع دستی بانوان فرهنگسرای این شهرداری در بازار روز کلیشادوسودرجان ایجاد می‌شود.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه عرضه صنایع‌دستی بانوان کلیشادوسودرجان از ۲۱ خردادماه به مدت یک هفته از ساعت هشت تا ۱۲ صبح و ۱۶ تا ۲۰ در محل فرهنگسرای شهرداری این شهر برای بازدید علاقه‌مندان دائر است.

کد خبر 378819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.