زندگی برای رویا

زندگی می کنم برای رویاهایی که منتظرند به دست من واقعی شوند . من فرصتی برای بودن دارم ، پس ساکت نمی نشینم می گذارم همه بدانند که من با تمام توانایی ها و کاستی ها ، شاهکار زندگی خود هستم .

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهره سلطانی ،بازیگر تلویزیون ، سینما و تئاتر با انتشار ویدیویی در اینستاگرام خود،  از علاقه اش به موسیقی گفته است :

موسیقی سرزمینی است که روح من در آن حرکت می‌کند ، در آنجا همه چیز گلهای زیبا می دهد و هیچ علف هرزی در آن نمی روید.

 اما کمتر هستند اشخاصی که بفهمند در هر قطعه از موسیقی چه شوری نهفته است.

فلور نظری با قرار دادن عکسی از خود در کنار پوری بنایی در اینستاگرامش آورده است :

بی نهایت دوستشون دارم . هیچکس توی کار خیر و کمک نبودن ،ایشون بودن.  بسیار بانوی شیرین و مهربان و با اخلاقی هستند . دوستتون دارم و داریم . سایتون مستدام بانو جان . بارهای بار گفتم کسانی رو که دوست دارید بگید ، به زبون بیارید. دنیا بر مدار عشق راحت تر می چرخه و قابل تحمل‌تره.

عاشق باشید و  عاشق بمانید.

شبنم قلی خانی با قرار دادن چند عکس در صفحه مجازی خود ، از عیادتش از بیماران ریوی گفته است :

عیادت از بیماران ریوی به دعوت موسسه فرهنگی اکو ، به همراه خانم دکتر محمد و خانم دکتر ایمانی عزیز که همیشه بانی کارهای خیرخواهانه هستند .

آنچه بیش از هر چیز در عیادت از این عزیزان نظر من را به خود جلب کرد،  اتفاقاتی بود که بر اثر سهل انگاری های کوچک منجر به حوادث غیرقابل جبران شده بود . بیشتر مراقب سلامتی خود و اطرافیانمان باشیم.

تازه ترین فعالیت الهام حمیدی در اینستاگرام ، انتشار عکسی از خود بوده است :

زندگی می کنم برای رویاهایی که منتظرند به دست من واقعی شوند . من فرصتی برای بودن دارم ، پس ساکت نمی نشینم می گذارم همه بدانند که من با تمام توانایی ها و کاستی ها ، شاهکار زندگی خود هستم . کافیست لحظات گذشته را رها کنم و برای ثانیه های آینده زندگی کنم. چون رویاهایم آنجاست و من فقط یک بار فرصت زندگی کردن را دارم . هرگز هرگز هرگز در برابر کنایه ها کم نمی آورم و به زندگی ثابت می کنم اگر او سخت است ، من از او سخت ترم.

هانیه توسلی اولین تیزر رسمی فیلم سینمایی سرخ پوست را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است :

اولین تیزر رسمی فیلم سینمایی سرخپوست رونمایی شد . همزمان با آغاز پیش فروش سرخپوست در سینما تیکت ، تیزر این فیلم منتشر شد . سرخپوست به کارگردانی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی ، دومین فیلم برگزیده مردمی در جشنواره فجر بود که با بازی نوید محمدزاده ، پریناز ایزدیار ، آتیلا پسیانی ، ستاره پسیانی و حبیب رضایی و با حضور مانی حقیقی از چهارشنبه در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.

کد خبر 378286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.