آغاز طرح بازسازی اتوبوس‌های شرکت واحد

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: در آستانه فرا رسیدن فصل تابستان و در سال رونق تولید، بازسازی ناوگان اتوبوسرانی در دستور کار معاونت اجرایی و فنی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، فرخ جلالی با اعلام این خبر اظهار کرد: در سال رونق تولید و درآستانه فرا رسیدن فصل تابستان و حضور مسافران و گردشگران در تبریز، بازسازی ناوگان اتوبوسرانی در دستور کار معاونت اجرایی و فنی قرار گرفته است.

وی افزود: طرح بازسازی ناوگان تحت نظارت بخش خصوصی از ابتدای اردیبهشت‌ماه سالجاری آغاز و تا پایان اردیبهشت‌ماه تعداد ۱۵ دستگاه اتوبوس توسط بخش خصوصی، بازسازی و وارد چرخه خدمات‌دهی به مسافران و شهروندان شده است.

جلالی تصریح کرد: هم اکنون مراحل بازسازی و رسیدگی به وضیعت ۱۲ دستگاه اتوبوس نیز در حال انجام است که تا پایان خرداد به پایان می‌رسد؛ ورود اتوبوس‌های بازسازی شده به چرخه خدمت موجب افزایش تعداد اتوبوس، کاهش زمان انتظار مسافر و خروج اتوبوس‌های فرسوده می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با اشاره به اینکه طرح بازسازی تا ۲۰ شهریور و نزدیک شدن به زمان بازگشایی مدارس ادامه دارد، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در سه ماه آینده ۸۰ دستگاه اتوبوس بخش خصوصی و ملکی نیز بازسازی می‌شود.

وی اظهار کرد: در این طرح، اتوبوس‌هایی که دارای وضعیت نامناسب و نیازمند بازسازی و تعمیرات اساسی بودند شناسایی و با توجه ویژه بهره‌برداران بخش خصوصی توسط اکیپ‌های فنی و خدماتی و بخش خصوصی به لحاظ تعمیرات فنی موتور و گیربکس، شاسی‌کشی، صافکاری، رنگ‌آمیزی، تعویض صندلی‌ها و تعمیر کف مورد بازسازی قرار گرفتند.

کد خبر 377993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.