تکلیف پمپ بنزین بزرگراه شهید ردانی‌پور پس از ۲۰ سال مشخص شود

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ضروری است شهرداری اصفهان پس از سه دوره نسبت به تعیین تکلیف پمپ بنزین بزرگراه شهید ردانی‌پور پس از ۲۰ سال در کمترین زمان ممکن اقدام کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در بخش تذکرات هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بارها از تریبون شورای شهر به شهرداران قبلی و فعلی اصفهان در خصوص ساماندهی ساختمان‌های نیمهکاره تذکر داده‌ام، اظهار کرد: برخی از این ساختمان‌ها مدت‌هاست که منجر به خدشه دار شدن سیما و منظر شهری شده است.

وی از جمله پروژه‌های نیمه کاره شهر اصفهان را پروژه پمپ بنزین و پمپ‌ گاز بزرگراه شهید ردانی پور اعلام کرد و گفت: این پروژه حدود ۲۰ سال است که شهر، شهروندان و مالکان را معطل گذاشته است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر با بیان اینکه در سه دوره مدیریت شهری هنوز ساماندهی این امر انجام نشده است، افزود: از این رو درخواست دارم در این دوره به این موضوع فیصله دهند و شهر و شهروندان را بیش از این متضرر نکنند و این پروژه را با حفظ حقوق مالکان و شهروندان از روی ریل بلاتکلیفی خارج کنند.

وی اضافه کرد: ضروری است با تشکیل کارگروهی از افراد متخصص این موضوع تا به دست آمدن نتیجه پیگیری شود.

نصر اصفهانی در ادامه ضمن قدردانی از شهرداری اصفهان به دلیل برگزاری ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان تصریح کرد: برگزاری برنامههایی مانند مسابقات ورزشی برای کارکنان، همایش حماسه آفرینان خرمشهر، برنامه شبی با قرآن در چهارباغ و مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در ایجاد شادی و نشاط بین شهروندان تاثیر بسزایی داشته که امیدواریم این گونه برنامه ها در طول سالیان طولانی استمرار یابد.

کد خبر 377988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.