مشکلات ترافیکی شهر رفع می‌شود

شهردار اصفهان گفت: پروژه‌های عمرانی شهر با وجود مشکلات اقتصادی پیشرفت خوبی داشته است و امیدواریم اجرای این پروژه‌ها مشکلات ترافیکی شهر را کاهش دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز_شنبه_یازدهم خردادماه ۹۸ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» ضمن تشکر ازحضور پر شور مردم اصفهان در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: آرزوی مردم پیروزی ملت فلسطین و استقرار نظم و آرامش در سرزمین فلسطین است و امیدواریم که این آرزوی به حق مسلمانان تحقق پیدا کند.

وی افزود: روز گذشته حمل و نقل عمومی شهر و پارکینگ‌های متعلق به شهرداری در محدوده محل‌های راهپیمایی به صورت رایگان در خدمت مردم و نمازگزاران قدس بود و شهرداری به خوبی توانست رفت و آمد را برای مردم تسهیل کند و رضایتمندی شهروندان را فراهم کند.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط ویژه اقتصادی، پروژه‌های عمرانی شهر در حال پیشرفت است و پروژه‌های در دست اقدام در شهر اصفهان می‌تواند به خوبی خدمت‌رسانی به خصوص در حوزه‌های حمل و نقل عمومی را آسان کند.

نوروزی تاکید کرد: از جمله پروژه‌های که برای کمک به ترافیک خیابان ارتش مدنظر قرار دارد، احداث خیابانی به موازات خیابان ارتش برای کمک به کاهش مشکلات ترافیکی مردم منطقه است و امیدواریم این پروژه‌های عمرانی مشکلات ترافیکی را رفع کند.

وی با اشاره به بازدید از منطقه دو شهرداری اصفهان، عنوان کرد: روز پنج‌شنبه هفته گذشته بازدیدی از منطقه دو شهرداری اصفهان داشتیم که در این بازدید با کارکنان این منطقه و مردمی که مراجعه کردده بودند صحبت و از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شدیم.

شهردار اصفهان تصریح کرد: امیدواریم برنامه‌ای که برای انتقال موزاییک‌سازانی که در منطقه دو شهرداری اصفهان و در فضایی ۱۸ هکتاری کنار نهر شمش آباد در نظر گرفته شده به زودی اجرایی شود و قطعا اجرای این کار می‌تواند شرایط نامساعد جوی آنجا را تغییر بدهد البته در این راستا باید مردم و صاحبان کارگاهان این منطقه همکاری لازم را داشته باشند تا عملیات با سرعت بیشتری انجام شود.

کد خبر 377841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.