کم لطفی ها به طاهری ادامه دارد

رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان گفت: مگر در این انقلاب و این کشور چند نفر مانند آیت الله طاهری وجود دارند که تمام عمر خود را با پاکی و صداقت و خدمت به مردم زندگی کردند که مورد بی توجهی و کم لطفی قرار گیرند، واقعا جای تاسف دارد و قطعا ضرر آن متحمل مردم و انقلاب خواهد شد.

سید علی نکویی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بنده از سال‌ها قبل از انقلاب اسلامی با آیت الله طاهری آشنا شدم و همواره در جریان فعالیت ها، سخنرانی‌ها و اقدامات وی  قرار داشتم و در سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بین رجال و شخصیت های دینی و سیاسی  کمتر مانند آیت الله طاهری دیده شده که در همه‌ی مراحل انقلاب با قدرت حضور داشته باشد، ولی جامعه و بعضی از جریان‌ها  قدردان این بزرگوار نبوده  و نیستند.

وی افزود: ایشان در قبل از انقلاب با اطلاعیه ها و سخنرانی های خود به مبارزه با رژیم طاغوت پرداختند و به همین خاطر دچار مجازات ها و تبعید و زندانی شدن در رژیم  طاغوت قرار گرفتند، در بعد از انقلاب نیز جزو افرادی بود که با تموم وجود در مقابل حوادث و معظلات و مشکلات بعد از انقلاب ایستادگی کرد و در آغاز جنگ تحمیلی ایشان از طرفی در خطبه های نماز جمعه بر حضور بیشتر مردم در جبهه ها تاکید داشتند، از طرف دیگر خود ایشان شب‌های عملیات در مقرهای فرماندهی حضور پیدا می کردند و در اردوگاه ها جهت بازسازی و روحیه ی رزمندگان  سخنرانی می کردند و بعد از جنگ تحمیلی به حمایت از دولت‌ها و دعوت مردم به نگاه امام خمینی تلاش کردند که در طی این ۴۰ سال مانند آیت الله طاهری کمتر کسی را به این جامعیت مشاهده کردم.

رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان ادامه داد: نماز جمعه هایی که به امامت آیت الله طاهری برگزار می شد با استقبال زیادی از مردم روبرو می شد که در نهایت در خطبه‌های نماز جمعه گروهی به ایشان اهانت کردند و باعث استعفای ایشان از سمت خود گردید، ولی استعفای ایشان به  معنای خانه نشینی نبود بلکه بعد از استعفا از امامت جمعه‌ی اصفهان، به حمایت از جناح ها و افراد در انتخابات پرداختند، اما مردم از فیض خطبه های ایشان محروم شدند، بنابراین عاملان اهانت به ایشان ظلم بزرگی در حق مردم کردند. 

نکویی افزود: در حال حاضر هم  نسبت به این عالم انقلابی کم لطفی و بی توجهی می شود. در صورتی  که سخنرانی ها و خطبه ها و گفته های ایشان می تواند راهگشای نسل جوان این کشور باشد، اما برای بعضی از نهادها انگار آیت الله طاهری در این استان  وجود نداشته اند و به نوعی هنوز هم کم لطفی ها در حق آیت الله طاهری ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: مگر در این انقلاب و این کشور چند نفر مانند آیت الله طاهری وجود دارند که تمام عمر خود را با پاکی و صداقت و خدمت به مردم زندگی کردند که مورد بی‌توجهی و کم لطفی قرار گیرند؟ واقعا جای تاسف دارد و قطعا ضرر آن متحمل مردم و انقلاب خواهد شد.

در همین زمینه بخوانید:

آیت الله طاهری یک روحانی عملگرا بودند

آیت‌الله طاهری نعمتی برای وحدت اصلاح‌طلبان بود

آیت‌الله طاهری به تکریم جایگاه زنان در جامعه می‌پرداختند

به گزارش خبرنگار ایمنا، ششمین سالگرد ارتحال آیت الله طاهری -دوازدهم خردادماه ۹۸- در مسجد اعظم حسین آباد و از ساعت ۲۱ برگزار خواهد شد.

کد خبر 377820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.