آیت الله طاهری یک روحانی عملگرا بود

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: آیت الله  طاهری یک انقلابی روزآمد بودند که همواره دغدغه به روز شدن انقلاب و اقناع سازی مردم را داشتند و مشروعیت نظام اسلامی همواره برای ایشان دغدغه بود.

ناهید تاج الدین در گفت و گو با ایمنا اظهار داشت: آیت الله طاهری نماد این جمله معروف شهید آیت الله مدرس و امام خمینی(ره) بود که گفتند: "سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست" ، سیاست ایشان واقعا عین دیانت شان سرشار از خلوص نیت، اخلاق مداری و آزادگی بود و دیانت ایشان نیز به تاسی از امام خمینی دیانتی بود که نسبت به امر به معروف و نهی از منکر حاکمیت حساسیت داشت و اسلام ایشان اسلام  سیاسی بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین آیت الله طاهری یک روحانی عملگرا بودند و در زمان جنگ تحمیلی بیشترین حضور را در جبهه های جنگ داشتند و بیشترین حمایت را از رزمندگان اسلام می کردند، به وقت صلح نیز بیشترین حمایت را از سازندگی کشور و اصلاح فرآیندها و اصلاحات و گفتگوی دولت – ملت  داشتند. 

این چهره سیاسی اصلاح طلب یاد آور شد:  آیت الله  طاهری یک انقلابی روزآمد بودند که همواره دغدغه به روز شدن انقلاب و اقناع سازی مردم را داشتند و مشروعیت نظام اسلامی همواره برای ایشان دغدغه بود ، آیت الله طاهری به معنای واقعی یک مبارز راه آزادی بود و دلسوزی او برای اسلام و انقلاب و ایران غیر قابل انکار بود .

در همین زمینه بخوانید:

کم لطفی ها به طاهری ادامه دارد

آیت‌الله طاهری نعمتی برای وحدت اصلاح‌طلبان بود

آیت‌الله طاهری به تکریم جایگاه زنان در جامعه می‌پرداختند

کد خبر 377883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.