۲۴۵ کودک یتیم فولادشهری در انتظار حامی

لنجان _ رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) فولادشهر گفت: در حال حاضر حدود هزار و ۱۵۹ نفر حامی حمایت ایتام و محسنین را بر عهده دارند و حدود ۲۴۵ نفر نیز در انتظار حامی هستند.

احمد یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، اظهار کرد: همه ساله در هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام  در فاصله ولادت امام حسن مجتبی (ع) تا شهادت حضرت علی(ع) کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش فولادشهر برنامه های ویژه‌ای برگزار می‌کند.

وی از اجرای سه شب سفره افطاری در فولادشهر و مسکن‌مهر خبر داد و افزود: طرح‌های اکرام ایتام از جمله طرح‌هایی است که کمیته امداد امام خمینی(ره) به منظور استفاده از ظرفیت مشارکت مردمی در رسیدگی به امور نیازمندان اجرا می‌کند و این طرح در قالب تهیه و توزیع افطاری همراه با برنامه‌های فرهنگی در قالب سفره افطاری با شعار «چون علی باش و لحظه افطار دیگری را بر خود مقدم دار» اجرا می‌شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) فولادشهر تصریح کرد: ۵۰۰ سبد غذایی تهیه و در قالب سبد کالای طرح "توشه برکت"بین نیازمند توزیع شد.

یوسفی با اشاره به اجرای طرح‌های "مفتاح‌الجنه" و "اکرام ایتام" در این بخش، خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود هزار و ۱۵۹ نفر حامی حمایت ایتام و محسنین را بر عهده دارند و حدود ۲۴۵ نفر از کودکان ایتام نیز در انتظار حامی هستند.

وی با بیان اینکه در برنامه‌های جشن رمضان امسال ۷۵ حامی ایتام جذب شده است، اظهار کرد: در حال حاضر هزار و ۴۶۷خانواده ایتام و نیازمند بخش فولادشهر از خدمات کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند که از این تعداد ۱۲۰ نفر یتیم ، ۲۷۸ نفر تحت پوشش طرح محسنین،۸۷۳ نفر زن سرپرست خانوار و ۵۴۸ نفر دانش‌آموز و دانشجو هستند.

کد خبر 377372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.