توزیع بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی در زنجان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در قالب پویش اطعام مهدوی، ۸۶ آشپزخانه در سراسر استان زنجان راه‌اندازی و بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی توزیع شد.

روح‌الله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان با اشاره به راه‌اندازی ۸۶ آشپزخانه اطعام مهدوی در استان زنجان اظهار کرد: تعداد میزهای پذیرایی افطاری ساده که در این طرح راه‌اندازی شد، ۱۷۵ عدد است.

وی افزود: در قالب همین طرح ۱۰۴ هزار و ۴۸۱ پرس غذا توزیع شد و تعداد افطاری ساده توزیع شده نیز ۹۵ هزار و ۱۱۲ عدد بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین تعداد بسته‌های معیشتی توزیع شده در قالب این طرح را ۱۵ هزار و ۹۸۰ عدد اعلام کرد و گفت: توزیع بسته‌های معیشتی تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

صالحی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر قریب به چهار هزار و ۹۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، افزود: بهره‌گیری از ظرفیت خیران در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از اولویت‌های این نهاد در حمایت از این گروه از جامعه هدف است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در سال‌جای نیز برای بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت حامیان و خیرین ۳۱ پایگاه حامی در شب‌های قدر جذب خواهد شد و طبق آمارهای موجود تاکنون ۵۵۱ حامی در استان جذب شده است.

کد خبر 740109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.