آب در مادی قمیش جریان یابد/لزوم توجه به بکارگیری جوانان در رده‌های مدیریتی شهرداری

لزوم جاری شدن آب در مادی قمیش در ناژوان و استفاده از ظرفیت جوانان در بخش‌های مدیریتی شهرداری اصفهان از مهمترین تذکرات اعضای شورای شهر اصفهان در هفتاد و ششمین جلسه علنی بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در بخش تذکرات هفتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهروندان ساکن منطقه ناژوان مطالبه جاری شدن آب در مادی اقمیش را دارند، افزود: از این رو بهتر است مدیریت ناژوان به مطالبات مردم برای این امر توجه داشته باشد.

وی با بیان اینکه تکریم مردم در زمان انتخابات از مهمترین شعارهای اعضای شورای پنجم بود افزود: باید توجه داشت که اعضای شورا در این زمینه با کسی تعارف ندارند و چنانچه کسی نمیتواند با مردم مدارا کند و سنگ زیرین آسیاب شود باید از سمت خود استعفا دهد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهردار اصفهان باید در خصوص استمرار مدیریت برخی مدیران تجدید نظر داشته باشد گفت: در حال حاضر تنها به تذکر بسنده می‌کنم و در صورت بی توجهی برخی مدیران نامشان را از این تریبون اعلام میکنم.

همچنین مهدی مزروعی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه به عنوان جوانترین عضو شورای اسلامی شهر اصفهان درخواست توجه بیشتر شهردار نسبت به بکارگیری جوانان در شهرداری را دارم اظهار کرد: در حال حاضر استفاده از جوانان از نظر کمیت قابل قبول است اما از نظر کیفیت و استفاده در سطوح مدیریتی نیاز به توجه بیشتر دارد.

وی با بیان اینکه مصوبه شورا در خصوص عدم بکارگیری بازنشستگان نیز وضعیت مشخصی ندارد گفت: ضروری است شهردار اصفهان نسبت به این امر نیز توجه ویژه‌ای داشته باشد.

کد خبر 375716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.