۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۵
تنها اجازه استخدام ۸۷۳ معلم را داریم

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با وجود آنکه در استان اصفهان کمبود بیش از ۱۵ هزار نیروی انسانی حس می‌شود، تنها مجوز به کارگیری ۸۷۳ نفر توسط دولت برای استان داده شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمحمد میرپور شامگاه چهارشنبه در بیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرستان اصفهان اظهار کرد: کسری نیروی انسانی، مدیریت آموزش و پرورش استان را به مشکل انداخته و مجبوریم نیروها را در مرحله نخست در اختیار آموزش دانش‌آموزان قرار دهیم.

وی افزود: با وجود آنکه در استان اصفهان کمبود بیش از ۱۵ هزار نیروی انسانی حس می‌شود، تنها مجوز به کارگیری ۸۷۳ نفر توسط دولت برای استان داده شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه در سال گذشته توانستیم مبالغی را برای سرانه مدارس پرداخت کنیم، تصریح کرد: تمامی قبوض سال گذشته گاز مدارس سال گذشته تسویه شد و اگر مدرسه‌ای در این زمینه مورد غفلت قرار گرفته با پیگیری مدرسه نام آن را در لیست پرداخت قرار خواهیم داد.

وی اضافه کرد: در زمینه ایاب و ذهاب در سال ۹۷ به شرق اصفهان به طور ویژه نگاه شد؛ با این‌حال این موضوع را در سال جاری قوی‌تر پیگیری می‌کنیم.

میرپور خاطرنشان کرد: تا چند روز آینده بخشنامه تغییر کاربری بناهای آموزشی ابلاغ می‌شود تا اگر موردی در این خصوص پیش آمد پس از طرح در شورای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و به شرطی که آسیبی به سرانه آموزش نزده و آن ملک قابل تغییر کاربری باشد، این امر اتفاق افتد.

وی افزود: برای تغییر کاربری ملک آموزشی دستور هیات دولت نیاز است بنابراین مزایده‌ها تنها با کاربری آموزشی انجام می‌شود.

کد خبر 375398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.