از تذکر فولادگر به وزیر ورزش تا حمایت بزرگان ورزش از علی دایی

دکتر حمیدرضا فولادگر نماینده حوزه انتخابیه اصفهان در مجلس شورای اسلامی نسبت به اتفاقات دیدار سپاهان و پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این روزها فضای مجازی و خصوصاً اینستاگرام معطوف به حاشیه‌های ورزشی است، از نماینده مجلس گرفته تا مربیان فوتبال همه درگیر حواشی فوتبال ایران هستند.

همیشه از حق خودم و تیمم دفاع کرده و خواهم کرد

مدیران باشگاه سایپا دلیل اخراج دایی از سمت سرمربیگری سایپا را مصاحبه و انتقادات دایی در کنفرانس خبری پس از دیدار مقابل ذوب آهن عنوان کردند.

علی دایی ساعاتی پس از آنکه توسط مدیران سایپا از سمت سرمربی‌گری این باشگاه برکنار شد اقدام به انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود کرد. دایی ضمن انتشار ویدیوی صحبت‌هایش که منجر به اخراجش شد در اینستاگرام نوشت:


"من همیشه و در همه حال از حق بچه‌هایم دفاع می‌کنم. چه سال پیش که با آن همه مشکلات آسیایی شدیم و چه امسال که با دست خالی شروع کردم و عملاً با تیم جوانان کار کردم و در بسیاری از بازی‌ها بچه‌های هجده نوزده ساله بازیکنانم بودند که عالی کار کردند، از کسی باکی ندارم و همیشه از حق خودم و تیمم دفاع کرده و خواهم کرد."

حمایت کاپیتان تیم ملی از آقای گل جهان

پس از اخراج دایی از سایپا مسعود شجاعی کاپیتان با اخلاق تیم ملی فوتبال ایران و تیم تراکتور سازی با انتشار عکس علی دایی در استوری پیج اینستاگرامش از وی تمجید کرد و نوشت:

"تن و مرد و نامرد یکیست زمانه بگذرد تا بدانی مرد کیست! "

بیشتر بخوانید:

با پایان فصل خواهم رفت/ فقط اسم فرهنگی پشت باشگاه هایمان چسبانده‌ایم

دایی اولین اخراجی نبود، آخری هم نیست

حمایت اینستاگرامی آذری از علی دایی

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شد

کارگرزاده هیچ‌وقت از کارگر بد نمی‌گوید

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن که بدلایلی از مصاحبه خودداری می‌کند و سعی می‌کند حرفهایش را در فضای مجازی و اینستاگرام بیان کند پس از اخراج دایی از سایپا از اولین نفراتی بود که به حمایت از وی پرداخت و با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت:

"شهریار جاودانه فوتبال، می‌دانم که باکی نداری از حقیقت گویی از گفتن حقایقی که خیلی از زمزمه کردنش حتی زیر لب وحشت دارند.

برای همین شهریار شدی. کارگر زاده هیچوقت از کارگر بد نمی‌گوید بگذار بگویند هرچه دلشان می‌خواهد آنهایی که تو را از نزدیک می‌شناسند می‌دانند خدای علی دایی خدای آنها هم هست و تنها اوست که ناظر بر رفتار و گفتار همه ماست ولی خدای علی دایی او را بیشتر از آنها دوست دارد و اگر نداشت آنها حالا علی دایی بودند و علی دایی آنها.

ممنونم که هستی تا حقیقتی را بگویی که آنهایی که این حقایق را خود رقم زده‌اند از شنیدنش هم وحشت کنند چون حقیقت گفتن برایشان تلخ بود ولی شنیدنش تلختر. "

 هر دو طرف مقصرند ولی عوامل مؤثر را باید ریشه‌یابی کرد 

دکتر حمیدرضا فولادگر نماینده حوزه انتخابیه اصفهان در مجلس شورای اسلامی با نکوهش اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان در اینستاگرام شخصی خود با انتشار پستی نوشت:

"سؤال نماینده اصفهان از وزرای کشور و ورزش

سؤال حمیدرضا فولادگر در خصوص اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان از وزرای کشور و ورزش در صحن علنی مجلس قرائت شد.

در بخشی از این سؤال آماده است:

در بین موارد اتفاق افتاده در هفته‌های اخیر در شهرهای مختلف، مسابقه فوتبال سپاهان و پرسپولیس در لیگ برتر (جمعه مورخ ۶ اردیبهشت ۹۸) از حساسیت ویژه برخوردار بود ولی بی‌تدبیری در مدیریت بخش ورزشی و در بخش انتظامی و امنیتی خصوصاً با قرار دادن جایگاه هواداران پرسپولیس در بالای سر هواداران سپاهان در ورزشگاه آزادی موجب تشدید درگیری‌ها و بروز حوادث تلخ شد. (اگر چه هر دو طرف مقصرند ولی عوامل مؤثر را باید ریشه‌یابی کرد)."

علی کریمیِ بایرن مونیخی

صفحه فارسی اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا تصویری از علی کریمی با لباس بایرن مونیخ منتشر کرد. علی کریمی ستاره فوتبال ایران دو فصل در بایرن مونیخ بازی کرد و با این تیم به قهرمانی بوندسلیگا رسید.

شاعرانه آبی

امشب – دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه- از در هفته پنجم مرحلهٔ گروهی لیگ قهرمانان آسیا استقلال از ساعت ۲۰: ۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان الدحیل است.

در همین راستا فرهاد مجیدی در اینستاگرام شعری زیبا از ترجمه‌های احمد شاملو را منتشر کرد که نشان دهنده انگیزه و جدیت وی برای موفقیت با استقلال است.

کد خبر 375163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.