با پایان فصل خواهم رفت/ فقط اسم فرهنگی پشت باشگاه هایمان چسبانده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال سایپا با ابراز گله مندی از حمایت نکردن مدیران این باشگاه از تیم گفت: کسانی به عنوان مدیر و معاون آمده‌اند که هر دو با من مشکل دارند، منتظرم فصل تمام شود تا از سایپا بروم.

به گزارش ایمنا، علی دایی پس از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در نشست خبری، اظهار کرد: امروز یکی از بهترین بازی های ما بود و شناخت خوب ما از ذوب باعث این برد شد. زمانی که صاحب توپ شدیم توانستیم انتقال توپ از دفاع به حمله‌ی بهتری داشته باشم اما در هجده قدم موقعیت های زیادی از دست دادیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم .

وی گفت:فشردگی بازی های ذوب آهن باعث شده که طراوت همیشگی را نداشته باشند و ما امروز  یک بازیکن جوان رو در دفاع استفاده کردیم و در کل از عملکرد دفاعی تیم راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه تنها تر از همیشه هستیم خاطرنشان کرد: مدیر عامل تیم  فقط یک بار قبل از بازی با استقلال سر تمرین  آمد و به ما قول هایی داد گه متاسفانه عمل نکرد؛ سایپا طرف دار ندارد و مسئولان فقط وعده  می دهند که اینگونه نمی شود.

دایی با بیان اینکه آقای هاشمی چندین سال در باشگاه بود و همه جوره ما رو حمایت کرد، تصریح کرد: کسی پشت سایپا نیست و  ما سه بازی دیگر داریم، برخی از بازیکنان شصت درصد و  یا پنجاه درصد از قراردادشان را گرفته اند.

وی گفت: در دو سالی که در سایپا مربیگری کرده ام با کمترین بودجه بازیکن بزرگی مثل قلی زاده دانشگر و ترابی تربیت کرده ام اما با این شرایطبا این تیم کار کردن خیلی سخت است وباتوجه به فشار زیادی که امسال به من آمده منتظر پایان فصل هستم که از سایپا بروم.

دایی با اشاره به اینکه همه چیز پنج برابر شده است، افزود:این بچه‌ها مگر چقدر قراردادشان است؟  این ارقام برای کارخانه سایپا عددی است؟ پراید ۵۰ میلیون شده، تیبا ۷۵ میلیون شده اما قرارداد ما بالا نرفته است، شاید دوست ندارند که من کار کنم که ۹۹ درصد می‌گویند همین مسئله است.

دایی در ادامه گفت: پیش از بازی قبلی من را دعوت کردند گفتند که باشگاه به غیر از مسائل مالی چه کار کند که بچه‌ها شاداب شوند. گفتم شما چه راه حلی دارید به من بگویید شاید باید یک گروه تئاتر کمدی یا سیرک بیاوریم. بهتر است حق و حقوق بچه‌ها را بدهند تا کی می‌خواهند فقط شعار بدهند. من از مدیریت کارخانه و وزارت صنعت و معدن می‌خواهم بیایند و رسیدگی کنند. درویش بیشتر به ما کمک می‌کرد جابه‌جایی باید در جهت بهتر شدن باشد اما از وقتی که درویش رفته مصیبت‌های ما بیشتر شده است.

وی در ادامه افزود:‌ تنها سه چهار نفر از باشگاه سایپا کنار ما هستند، اما از دست آنها هم کاری برنمی‌آید، به غیر از آنها کسی جوابگو نیست. مطمئناً فردا من را می‌خواهند، ما باکی نداریم. اگر من را نمی‌خواهید، نخواهید. پول بچه‌ها را بدهید. کسانی به عنوان مدیر و معاون آمده‌اند که هر دو با من مشکل دارند این بازیکنان چه گناهی دارند. آدم باید شرف و مردانگی و غیرت داشته باشد فکر کنید خانواده خودتان هستند. فقط دوست دارم فرار کنم.

آقای گل فوتبال جهان در خصوص فوتبال ایران گفت:‌کل فوتبال ایران در سراشیبی است. سال بعد فکر کنم سخت‌تر باشد مطمئناً فصل بعد مشکلات بیشتری خواهیم داشت.

دایی در خصوص خشونت در ورزشگاه‌ها گفت: این خشونت و عصبی بودن در جامعه ما است، متأسفانه تمام باشگاه‌هایی که طرفدار دارند قسمت فرهنگی و کانون هواداری را تقویت نکرده‌اند. باید آدم‌هایی بیاورند که اهلش باشند و فرهیخته باشند. متأسفانه وجود چنین آدم‌هایی در تیم‌های بزرگ به حاشیه‌ها دامن می‌زند.من خودم زمانی که در پرسپولیس کار می‌کردم یکی از مشکلاتم با آقای کاشانی به خاطر لیدرها بود. ما نمی‌توانیم استادیوم‌های‌مان را کنترل کنیم. عده‌ای می‌آیند و استفاده سیاسی می‌کنند  و از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند. به نام باشگاه‌هایمان پسوند فرهنگی چسبانده‌ایم اما فقط شعار داده‌ایم. شاید بودجه کار فرهنگی یک باشگاه از بودجه تیم جوانان یا نوجوانان آن باشگاه بیشتر باشد. متأسفانه خیلی وقت است شعار می‌دهیم و عمل نمی‌کنیم و فقط می‌خواهیم بگوییم همه چیز گل و بلبل است.

کد خبر 374567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.