اصفهان همیشه آبروی جمهوری اسلامی بوده است

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اگر هیاتی از یک کشور خارجی وارد اصفهان شود، میزبانی شایسته این شهر از آنان همیشه باعث آبرومندی جمهوری اسلامی خواهد بود که این موضوع حاصل همیاری شهرنشینان و مدیران شهری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح‌الله معین شامگاه سه‌شنبه در نشست اعضای ادوار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شوراها سابقه طولانی برای مدیریت شهر و روستا دارند، اظهار کرد: شهرنشینان بخش اعظم جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند و در روزهایی که مشکلات مالی بسیاری وجود داشته، شهرها به خصوص شهر اصفهان وضعیت مطلوبی سپری کرده‌اند.

وی افزود: هر هیئت خارجی که به ایران می‌آمدند، سفر به اصفهان نیز در سفر آنان گنجانده می‌شد و مسئولان معتقد بودند اگر هیاتی از یک کشور خارجی وارد اصفهان شود، میزبانی شایسته این شهر از آنان همیشه باعث آبرومندی جمهوری اسلامی خواهد بود که این موضوع حاصل همیاری شهرنشینان و مدیران شهری است.

رییس دوره پنجم شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه اگر اصفهان دارای آبرومندی است نتیجه تلاش شوراهای شهر بوده است، تصریح کرد: طرح‌های تفصیلی و جامع شهر اصفهان میراث دوره‌های گذشته شورای شهر بود که در این دوره ملاک عمل قرار گرفت و در پروژه خیابان چهارباغ نیز تاکید شورای گذشته بر پیاده‌راه بودن آن اعمال شد.

وی مترو اصفهان را حاصل اقدامات دوره‌های گذشته دانست و ادامه داد: در دوره سوم و چهارم شورای شهر اصفهان موضوع رینگ حفاظتی و ساماندهی میدان عاشق اصفهانی و سه راه رنگینه مورد توجه بود که در نهایت در این دوره به ثمر نشست.

کد خبر 374583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.