مدیریت دو بخش پسماند خشک و پسماندتر تفکیک می‌شود

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: با ورود سازمان مدیریت پسماند به فرایند نظارت بر نحوه جمع آوری پسماند خشک، بررسی میزان شکایات دریافت شده از طریق سامانه ۱۳۷ در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

علی دهنوی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: فروردین ماه امسال نزدیک به ۸۰ شکایت دریافت شده از مجموع شکایات سامانه ۱۳۷ مربوط به حوزه مدیریت پسماند بوده است.

وی ادامه داد: نیروهای بازرسی این سازمان با حضور در مناطق مربوطه، نسبت به پیگیری موضوع شکایت اقدام کرده‌اند تا مشکل برطرف شود.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با بیان اینکه میزان شکایات شهروندان در فروردین ماه امسال نسبت به اسفندماه سال گذشته به نصف رسیده است، عنوان کرد: بیشترین آمار شکایت مربوط به مشکلات ناشی از بارگیری اقلام بازیافتی و هدایای ایستگاه‌های بازیافت بوده است.

دهنوی تاکید کرد: به همین دلیل تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا با نظارت بیشتر بر این دو موضوع، زمینه جلب رضایت شهروندان فراهم شود.

وی با اشاره به لزوم مشارکت بیشتر شهروندان در جداسازی پسماند تر و خشک، اظهار امیدواری کرد: با اقدامات فرهنگی و زیرساختی شرایط برای جلب مشارکت شهروندان فراهم شود.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: جداسازی پسماندهای خشک و تر، تحویل پسماندهای خشک به ایستگاه‌های ثابت یا خودروهای جمع آوری پسماند در روزهای مقرر به بهبود کیفیت محیط زیست کمک بسیاری می‌کند، مشارکت شهروندان نیز در این راستا یک ضرورت است.

دهنوی افزود: از ابتدای تیرماه سال جاری، مدیریت دو بخش پسماند خشک و پسماند تر از یکدیگر تفکیک شده و بخش مدیریت پسماند خشک به صورت کامل در اختیار سازمان مدیریت پسماند قرار می‌گیرد. 

کد خبر 374531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.