خسته نشید آقای مدیری

بعد خواستم بدونم آقای مدیری واقعاً توبیخ تون کردن که چرا به حسینی بای گفتید پری دریایی؟ یعنی توی این مملکت دیگه با حسینی بای هم نمیشه شوخی کرد؟ بعد خواستم بگم خسته نشید آقای مدیری، شما نباید کم بیارید.

امیر مهدی ژوله با انتشار این عکس در اینستاگرام خود به مناسبت زادروز تولد مهران مدیری نوشته است:

آقای مدیری سلام

تولدتون مبارک، خواستم بگم ممنون که ۱۲، ۱۳ سال همه غرغرها و از زیر کار در رفتن‌ها و بدقولی‌ها و تنبلی‌ها و کله بوی قرمه‌سبزی دادن‌های منو تحمل کردید و اجازه دادید که... البته کارم خوب بود که تحمل کردید و گرنه، نه نه، بابا رو با این اخلاق نگه نمی داره. بعد می‌خواستم بگم وقتی وزیر کشور گفت که باید با شما برخورد شه، گفتم ای وای. نه اینکه نگران شما بشم، نه اینکه بگم چرا بعضی در مملکت معطل چهارتا شوخی کلی و از راه دور و غیر دستی شماست، گفتم ای وای چون دیدم این دولت دیگه حتی به درد انتقاد کردن هم نمیخوره. بعد خواستم بدونم آقای مدیری واقعاً توبیخ تون کردن که چرا به حسینی بای گفتید پری دریایی؟ یعنی توی این مملکت دیگه با حسینی بای هم نمیشه شوخی کرد؟ بعد خواستم بگم خسته نشید آقای مدیری، شما نباید کم بیارید. میدونین اصلاً مسئله شما یا برنامتون نیست، همانطور که مسئله عادل و نود نبود. الان ماجرا اینه که داره خیلی به من، خیلی به ما فشار میاد که زورمون دیگه به هیچی نمی رسه. آقای مدیری به هیچی. حتی به نگه داشتن یه جنگ هفته‌ای فوتبال. یه روزی چه توهمی راجع به زورمون داشتیم آقای مدیری. همیشه می‌گفتی تحمل کنید، میگذره، میگذره؟ آخر سر هم که بگم خدا دعا کن تون رو برای شما و شما را برای ما نگه داره آقای مدیری. راستی دیگه داره کم کم ۴۰ سالم میشه، چرا هنوز نمی تونم مهران صدات کنم آقای مدیری؟

مجید واشقانی که این شبها سریال روزهای بی قراری را روی آنتن شبکه دو سیما دارد، با قرار دادن ویدیویی از مناطق سیل زده در اینستاگرامش آورده است:

پترس خیالی هلندی را حذف کنید و جایش را به پتروس های واقعی ایرانی بدهید. مزخرفی به نام پتروس فداکار را هیچ وقت نفهمیدم، اما پطروس های ایرانی را دیدم. نیازی به سیاه کردن صفحات کاغذ نیست، همین فیلم، واقعیت را نشان می‌دهد. به جای آن چند صفحه در کتاب درسی، همین یک دقیقه را به بچه‌ها نشان دهیم، همین کافی است. اصلاً نمی‌دانم با یک انگشت می‌شود یک سد را نجات داد یا نه، ولی این‌ها با شرف و غرور و غیرت نجات می‌دهند. درود خدا برشما که اگر بهشت جای این همه شرف و غیرت نباشد، پس جای کیست؟

سیامک عباسی، خواننده پاپ پرطرفدار کشورمان، با قرار دادن این عکس در صفحه شخصی خود، به بهانه زادروز تولدش آورده است:

۳۳ سالم شد

خودم که باورم نمیشه، ولی شد. الان تو این سن بیشتر از هر موقع دیگه ای خوشحالم و هر روز دارم لذت بردن از زندگی را تحمل می‌کنم. تو زندگی هیچ چیزی ارزشمندتر از خانوادم، دوستانم، مخاطبانم و رویاهام ندارم. دست مادرم رو می‌بوسم که ۳۳ سال پیش منو به این دنیا دعوت کرد. از ته قلب بابت این همه خوشبختی از کائنات سپاسگزارم. همینطور از همه عزیزانی که بهم تبریک گفتن، چه حضوری، چه تلفنی، چه با پست و کامنت و استوری. خوشبختیتون آرزومه.

امیر نوری با پست کردن ویدیویی از انتقاد وزیر کشور از صحبت‌های مهران مدیری در برنامه دورهمی در اینستاگرامش نوشته است:

سلام، چند تا نکته. اول اینکه دستتون درد نکنه تو این شرایط وقت کردین، برنامه آقای مدیری را ببینید با این همه مسئولیت، من که بیکارم وقت نکردم ببینم، ایشون خودشون دیدن. دوم اینکه، به جای اینکه با رادیو و دوستان رسانه راجع به این چیزها صحبت کنید، راجع به مشکلات همان مردم صحبت کنید که کار خداییتون پیش بره. سوم اینکه بلایای طبیعی اسمش روشه، طبیعیه. کسی انتظار نداره شما جلوش رو بگیرید، ولی انتظار این که با تجهیزات و امکانات بیشتر به استقبالش برین، انتظار زیادی نیست. در آخر هم ما آمریکا را قبول نداریم که از اونجا برای ما مثال می‌زنید.

آریا عظیمی نژاد، آهنگسازی که این شب‌ها به عنوان داور در برنامه عصر جدید، روی آنتن شبکه سوم سیماست، با انتشار این عکس در صفحه شخصی‌اش، این‌گونه آورده است:

از شروع پخش برنامه عصر جدید، نظرات و پیشنهادات مثبت و منفی و ابراز لطف و علاقه زیادی از شما مردم عزیز دریافت کردم که حقیقتاً پاسخگویی به این حجم از توجه و لطف، سخت و خارج از توان بنده اس. از همه شما عزیزان به خاطر توجه خاص و بی دریغتون تشکر می‌کنم و سپاسگزار تونم و امیدوارم در پیچ و خم‌های زندگی موفق و سلامت و سربلند باشید.

کد خبر 372446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.