۴۰۰ هزار گردشگر از مراکز تفریحی ناژوان دیدن کردند

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: آمارها از افزایش تعداد بازدیدکنندگان مراکز گردشگری ناژوان خبر می‌دهد.

حسن شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از ۲۸ اسفندماه ۱۳۹۷ تا چهاردهم فروردین ماه ۱۳۹۸ بیش از ۴۰۰ هزار بازدید کننده از مراکز گردشگری ناژوان بازدید کرده اند؛ البته آمار بازدیدکنندگان کلی از پارک جنگلی ناژوان شامل مراکز گردشگری، تفریحی، فرهنگی و جاده سلامت بیشتر از آمار ارائه شده  مراکز گردشگری ناژوان است.

وی افزود: از میان مراکز گردشگری واقع در ناژوان باغ پرندگان بالاترین آمار بازدید کننده را داشته و بعد از آن به ترتیب آکواریوم، تله سیژ، باغ خزندگان، باغ پروانه ها و موزه صدف ها قرار دارد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال گسترده شهروندان و مسافران از منطقه زیبای ناژوان در روز ۱۳ فروردین ماه همزمان با روز طبیعت، نیروهای امدادرسانی، آتش‌نشانی، پلیس راهور و نیروی انتظامی با حضور خود در مجموعه ناژوان مانع از وقوع حادثه شده و روز طبیعت در ناژوان به خوبی گذشت.

شفیعی افزود: با توجه به استقبال خوب شهروندان و مسافران نوروزی از ایستگاه های دوچرخه سطح ناژوان، هر سه ایستگاه دوچرخه با حداکثر ظرفیت خود و بدون ظرفیت خالی به منظور جابه جایی در پارک ناژوان و تفریح مورد استفاده شهروندان و مسافران نوروزی قرار گرفت.

کد خبر 372069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.