امدادرسانی هلال احمر اصفهان به بیش از ۴۵۰۰ حادثه دیده

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: نجاتگران اصفهانی از آغاز طرح امداد و نجات نوروزی به چهار هزار و ۵۲۱ حادثه دیده در حوادث جوی ۱۱ شهرستان استان امدادرسانی کرده‌اند.

محسن مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به منظور پاسخگویی به حوادث و سوانح ناشی از مخاطرات جوی (سیل، برف، کولاک و طوفان) در ۱۱ شهرستان یک هزار و ۹۷ نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۳۷۲ تیم عملیاتی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی به خدمت رسانی به حادثه دیدگان پرداختند .

وی افزود: نجاتگران اصفهانی از آغاز طرح امداد و نجات نوروزی به چهار هزار و ۵۲۱ حادثه دیده در حوادث جوی در ۱۱ شهرستان امداد رسانی کرده‌اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خاطرنشان کرد: بارندگی‌های اخیر به ۱۷ شهر، ۳۵ روستا و محورهای کوهستانی در شهرستان‌های شهرضا، سمیرم، دهاقان، تیران و کرون ، شاهین شهر، فریدن، فریدونشهر، چادگان ، خوانسار، نایین، گلپایگان و بخش کوهپایه شهرستان اصفهان آسیب وارد کرد.

وی با اشاره به اسکان اضطراری هزار و ۲۵۲ نفر در پایگاه‌های امدادی بین شهری هلال احمر استان در این مدت تصریح کرد: در زمان اجرای طرح اقلام امدادی شامل پتو، موکت، نایلون، بسته‌های غذایی، بطری آب معدنی، کنسرو و دیگر مقادیر مورد نیاز بین حادثه دیدگان توزیع شد.

کد خبر 372039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.