جداره سازی در حاشیه رودخانه کن دنبال می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در بعصی از نقاط فاصله بین رودخانه کن و گودهای ایجاد شده معادن شن و ماسه خلیج فارس، به کمتر از سه متر می‌رسد که با یک طغیان شدید ممکن است این جداره از بین رفته و آب رودخانه به داخل گودها سرازیر شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید فراهانی در بازدید از رودخانه کن در منطقه ۱۸ شهرداری تهران، اظهار کرد: با توجه به فاصله کم محل زندگی مردم از بستر رودخانه کن و احتمال سیلاب شدید، اقدام شهردار منطقه ۱۸ تهران در لایروبی بستر رودخانه هوشمندانه بوده است.

وی افزود: در بعصی از نقاط فاصله بین رودخانه و گودهای ایجاد شده معادن شن و ماسه خلیج فارس، به کمتر از سه متر می‌رسد که با یک طغیان شدید ممکن است این جداره از بین رفته و آب رودخانه به داخل گودها سرازیر شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: درصورت ورود آب به داخل گودها به دلیل ماسه‌ای بودن آنها دیواره‌های گود رانش و به سمت غرب که منطقه مسکونی و بیمارستانی است سرایت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: عملیات جداره سازی معادن شن و ماسه با پیگیری شهرداری منطقه و معاونت عمران شهرداری با بهره برداران معادن دنبال و تا ایمن سازی کل جداره کار ادامه پیدا کند.

کد خبر 371831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.