ابراهیمی: ۹۶ درصد مسافران نوروزی از نظافت شهر رضایت داشته‌اند

مدیر مطالعات و پژوهش شهرداری اصفهان گفت: بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده در سطح شهر اصفهان بیشترین رضایت‌مندی مردم در نوروز امسال در بخش نظافت شهر، زیباسازی و نظافت سرویس های بهداشتی بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید ابراهیمی صبح امروز _چهارشنبه هفتم فروردین ۹۸_ در دومین جلسه ستاد خدمات سفر شهر اصفهان در سال جدید اظهار کرد: میزان رضایتمندی مسافران نوروزی از خدمات شهر در مجموع مناسب بوده است به طوری که طبق نظرسنجی‌ها ۹۶ درصد از مسافران از نظافت شهری و خدمات عمومی، ۹۵ درصد از زیباسازی فضاهای شهر و ۸۱ درصد از نظافت سرویس‌های بهداشتی ابراز رضایت داشته‌اند.

وی ادامه داد: برای انجام این نظرسنجی ۶۰ فرم نظرسنجی در باغ فدک و ۱۸۴ فرم در نقاط مختلف شهر از جمله در شهررویاها، پارک ناژوان، کوه صفه، میدان جلفا، مسجد جامع، میدان امام علی(ع) و میدان نقش جهان توزیع شده است.

مدیر مطالعات و پژوهش شهرداری اصفهان با اشاره به میزان رضایتمندی گردشگران از اطلاع‌رسانی افزود: ۷۵ درصد مسافران از برخورد مناسب ستادهای هدایت و اسکان در مبادی ورودی شهر رضایت داشته و ۶۴ درصد آنان، ارایه اطلاعات ضروری هنگام ورود به شهر را مناسب دانسته‌اند، همچنین ۸۲ درصد آنان از تابلوهای راهنمای مسیرها، اعلام رضایت کرده‌اند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: میزان رضایتمندی گردشگران از حمل و نقل عمومی نیز وضعیت مناسب و آمار ۹۲ درصد را نشان می دهد که این آمار در مورد اتوبوس ۷۲ درصد، مترو ۶۷ درصد، تاکسی اینترنتی ۷۴ درصد و تاکسی ۷۰ درصد است.

وی با اشاره به پرسش از شهروندان درباره هزینه‌های سفر در مقایسه با شهرهای دیگر افزود: ۵۰ درصد از مسافران شهر اصفهان، معتقد بوده که هزینه سفر در شهر اصفهان با سایر شهرها برابر است این در حالی است که ۵۰ درصد دیگر معتقد هستند، هزینه‌های سفر در شهر اصفهان از دیگر شهرها بیشتر است.

مدیر مطالعات و پژوهش شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: بیشترین هزینه‌های سفر مسافران، مربوط به تهیه غذا، اقامت و خرید سفر بوده است و بیشترین میزان مسافران از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، خراسان و همدان به اصفهان آمده‌اند.

ایراهیمی افزود: میانگین تعداد اعضای خانوار مسافران، چهار نفر و میانگین تعداد افراد همسفر آنان، هفت نفر بوده است همینطور به طور میانگین مدت زمان اقامت در شهر اصفهان برای هر خانوار، چهار شب است.

کد خبر 371462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.