۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
عمده‌ترین دلایل تصادفات اصفهان

رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته تاکنون انحراف به چپ و ناتوانی راننده در کنترل خودرو از مهم‌ترین دلایل تصادفات نوروزی در جاده‌های استان اصفهان بوده است.

سرهنگ حسین پور قیصری در گفت‌وگو با  خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان اصفهان اظهار کرد: از بعدازظهر روز گذشته تاکنون به دلیل قطع بارندگی‌ها تردد در همه محورهای مواصلاتی استان اصفهان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر در مجموع ۳۰ فقره تصادف در محورهای استان اصفهان گزارش شده است، ادامه داد: یکی از این تصادفات فوتی بوده است.

رییس پلیس راه استان اصفهان افزود: این تصادف فوتی به دنبال برخورد دوو و پراید اتفاق افتاده است که دراین حادثه سه نفر فوت و سه نفر مجروح شدند.

وی اضافه کرد: علت وقوع این حادثه انحراف به چپ خودروی پراید بوده است.

سرهنگ پورقیصری با بیان اینکه انحراف به چپ خودرو و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو مهم‌ترین دلیل تصادفات نوروزی اصفهان بوده است، افزود: بر این اساس از رانندگان درخواست داریم در زمان تردد در جاده‌های استان اصفهان فاصله طولی را رعایت کرده و  با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی تصریح کرد: از آنجایی که موج دوم سفرها را پیش رو داریم حجم تردد در جاده‌های استان اصفهان افزایش خواهد یافت و از شهروندان می‌خواهیم نسبت به رانندگی ایمن برای حفظ جان خود و خانواده‌شان توجه بیشتری داشته باشند.

کد خبر 371451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.