سرقت‌ها رو به رشد است/ توقیف خودرو در صورت تکرار کشف حجاب

فرمانده ناجا گفت: موضوع سرقت‌ها نگران کننده است که روندی رو به رشد داشته، هرچند دستگیری‌ها نیز افزایش داشته، اما همه دست به دست هم بدهیم تا وقوع و افزایش انواع سرقت‌ها مهار شود.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری صبح امروز در قرارگاه نوروزی پلیس اصفهان اظهار کرد: پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب مبنی بر "رونق تولید" می‌بایست سرلوح کارمان باشد، رونق تولید یک مسئله کلیدی است که اگر تولید افزایش یابد، شغل ایجاد می‌شود و به تبع آن جرایم کمتر و امنیت بیشتر می‌شود که کارکنان پلیس تدابیر فرمانده کل قوا را سرلوحه کار خود قرار داده و تکلیف شرعی می‌دانند.

وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب بر همه امور کشور احاطه کامل دارند و تدابیر و فرمایشات ایشان را هر جا اجرایی کردیم، موفق شدیم که همه مسئولان و مردم نیز می‌بایست فرامین مقام معظم رهبری را دنبال کنند تا موفق باشیم.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه فرمانده کل قوا فرمودند "ناجا ویترین نظام است و نیروی انتظامی باید در تراز جمهوری اسلامی ایران باشد" ادامه داد: همه کارکنان این نیرو باید اقتدار، عدالت، اخلاق و رأفت اسلامی داشته باشند زیرا که ویترین نظام هستند و اقتدار یعنی اینکه مردم حق را به پلیس بدهند و کار او را تایید کنند، که این با خشونت تفاوت دارد.

وی اضافه کرد: کارکنان نیروی انتظامی با سارقان مسلح، افراد شرور و کسانی که به حقوق شهروندان تجاوز کنند برخورد قاطع و قانونی می‌کند ولی با عامه مردم برخورد خوب و خداپسندانه‌ای دارد.

فرمانده ناجا ادامه داد: استان اصفهان استانی ویژه و حساس است و نقش مهمی در دوران دفاع مقدس و انقلاب ایفا کرده که پلیس این استان و کشورمان نیز می‌بایست در خور و شان مردم، جامعه و تراز جمهوری اسلامی باشد.

وی با اشاره به حادثه تروریستی جاده "خاش-زاهدان" که طی آن جمعی از جوانان انقلابی استان اصفهان به شهادت رسیدند، اضافه کرد: حضرت آقا فرمودند "درود بر شهدا ، درود بر مردم اصفهان، درود بر سپاه پاسداران، درود بر ناجا، درود بر ارتش " که این مهم رضایت ایشان از مردم اصفهان را نشان می‌دهد.

سردار اشتری ادامه داد: فرماندهان، مدیران و کارکنان نیروی انتظامی استان اصفهان مدیران خوب و ولایی هستند و از توانمندی بالایی برخوردار می باشند که این برکت و نعمت است .

این مقام ارشد انتظامی از افزایش رضایتمندی مردم از پلیس در کل کشور و به تبع آن در استان اصفهان خبر داد و تصریح کرد: به لطف الهی میزان رضایتمندی مردم از پلیس افزایش یافته و روند رو به رشدی داشته است که از زحمت کلیه کارکنان نیروی انتظامی تشکر می کنم.

فرمانده ناجا اضافه کرد: سردار معصوم بیگی توانسته در استان اصفهان به خوبی تامین امنیت و رضایتمندی مردم را کسب کند که از او تشکر می کنم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور گفت: موضوع سرقت‌ها نگران کننده است که روندی رو به رشد داشته، هرچند دستگیری‌ها نیز افزایش داشته، اما همه دست به دست هم بدهیم تا وقوع و افزایش انواع سرقت‌ها مهار شود.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از دغدغه‌های پلیس موضوع مواد مخدر است که نیروی انتظامی اقدامات خوبی انجام داده و در سال ۹۷ کشفیات زیادی داشته که این روند همچنان ادامه دارد.

سردار اشتری داشتن روحیه خوب و نشاط کارکنان پلیس را از موارد مهم در پیشبرد اهداف ناجا دانست و تصریح کرد: فرماندهان و مدیران و کارکنان می‌بایست نشاط داشته باشند، روحیه جهادی و انقلابی در کارهایشان باشد که حتماً موفق می‌شوند و هیچ بن بستی در نیروی انتظامی نیست.

این مقام انتظامی به موضوع کشف حجاب در خودروها نیز اشاره کرد و ادامه داد: اگر در خودرویی کشف حجاب شود برای بار اول تعهد اخذ می‌شود و باردیگر خودرو توقیف خواهد شد و نیروی انتظامی طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب با ناهنجاری ها "مدبرانه و عاقلانه برخورد" می کند.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه استان اصفهان یک استان مسافرپذیر است و کار پلیس این استان حساس و سنگین است، افزود: پلیس استان اصفهان می‌بایست با به کارگیری همه توان از وقوع تصادفات جاده ای و دیگر جرایم پیشگیری کند و برای رعایت قوانین تذکر دهد و اگر راننده‌ای پرخطر مشاهده شد حتما برخورد قاطع و قانونی انجام شود، هر چند طبق گزارش‌ها در حوزه تصادفات جاده‌ای با کاهش خوبی نسبت به سال قبل مواجه بوده‌ایم اما این روند می‌بایست تداوم داشته باشد.

کد خبر 370971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.