تعامل مدیریت شهری و مردم سبب توسعه گردشگری است

لنجان-سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان گفت: امروز شاهد ارتباط تنگاتنگی بین مدیریت شهری باغبادران و ساکنان محلی هستیم که این مسئله استحکام و پایداری رابطه حوزه مدیریت و گردشگری را رقم زده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، خدامراد صالحی در آیین افتتاح ایستگاه راهنما و اطلاع رسانی مسافران نوروزی شهرداری باغبادارن اظهار کرد: شرایط آب و هوایی مساعد، طبیعت بکر، بافت تاریخی شهر و وجود امامزاده در شهر باغبادران همواره عاملی مهم در جذب گردشگران بوده، به ویژه حاشیه زیبای زاینده‌رود و وجود مراکز طبیعی جذاب موقعیت مناسبی را برای جذب مسافر در این شهر فراهم کرده است.

وی افزود: قطعا کار بسیار دشواری است که مدیریت شهری به دلیل گردشگرپذیر بودن یک شهر در کنار ارایه خدمات به شهروندان نگاه ویژه ای به ارایه خدمات شایسته به گردشگران باشد و خوشبختانه این مسئله با تمام سختی ها به خوبی در شهر باغبادران انجام گرفته است.

سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان ادامه داد: امروز شاهد ارتباط تنگاتنگی بین مدیریت شهری باغبادران و ساکنان محلی هستیم که این مسئله استحکام و پایداری رابطه حوزه مدیریت و گردشگری را رقم زده است و انتظار می رود دستگاه های متولی امر با حوزه گردشگری نیز حضور میدانی بیشتری داشته باشند تا شاهد توسعه اقتصادی این شهر ساحلی باشیم.

وی باغبادران  را شهری چهار فصل برای حضور گردشگردان دانست و تصریح کرد: همانگونه که مطرح شد تشکیل ستاد دائمی سفر در باغبهادران امری ضروری به شمار می آید از این رو مکاتبات لازم در خصوص تحقق این مهم انجام خواهد گرفت تا در طول ایام مختلف سال این ستاد به فعالیت پرداخته و مشکلات و چالش های پیش روی حوزه گردشگری را با اقدامات کارشناسانه کاهش دهند.

صالحی اضافه کرد: به دلیل حجم بالای حضور گردشگران در باغبادران نظارت بر نحوه توزیع و قیمت‌گذاری کالاها در فروشگاه‌های مواد خوراکی و پوشاک، تجهیز مسافرخانه‌ها و مدارس برای حضور مسافران، آماده‌باش دستگاه‌ها برای امدادرسانی جاده‌ای و تنظیم ساعات کاری مراکز خرید و نانوایی ها در طول تعطیلات نوروزی، سرویس دهی پایانه حمل و نقل مسافری ازجمله اقداماتی است که در راستای رفاه حال مردم و مسافران در این شهر باید به خوبی انجام گیرد.

وی یادآور شد: تامین امنیت و رفاه مسافران نوروزی از اهمیت بالایی برخوردار است و انتظار می رود تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان وارد میدان عمل شده و با همکاری مدیریت شهری لحظات فراموش نشدنی را برای شهروندان رقم بزنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان عنوان کرد: با توجه به حجم بالای آب در رودخانه زاینده رود نیاز است بیش از پیش مسائل ایمنی را مورد توجه قرار داد و با نصب علایم و ... هشدارهای لازم به خانواده ها و مسافرین داده شود تا با رعایت نکات ایمنی مراقب فرزندان خود باشند تا اتفاق ناخوشایندی  برای آنان به وقوع نپیوندد.

وی خاطرنشان کرد: طی سال های اخیر نیروی انتظامی شهرستان لنجان با تمام کمبود امکانات، در ایام نوروز عملکرد خوبی داشته و انتظار می رود  با حضور جهادی خود، امنیت را برای شهروندان و مسافران نوروزی تامین کند تا گردشگران روزهای خاطره انگیزی را سپری کنند.

کد خبر 370821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.