هزینه‌های اسکان فرهنگیان در اصفهان اعلام شد

سخنگوی ستاد اسکان فرهنگیان استان اصفهان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هزینه دریافتی از مهمانان برای اسکان در مدارس در کلاس "الف" در هر شب اقامت ۲۹ هزار و ۴۰۰ تومان و برای هر کلاس "ب" نیز ۲۱ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شده است.

علیرضا مهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: صبح امروز همزمان با افتتاح ستاد نوروزی فرهنگیان استان اصفهان، فعالیت  ۴۳ پایگاه اسکان در استان آغاز شد که هشت پایگاه از این تعداد مربوط به شهر اصفهان می‌شود.

وی افزود: فرهنگیان در ۱۲۶۰ مدرسه استان با ۱۲هزار و ۷۴۱ کلاس اسکان خواهند یافت که این تعداد در شهر اصفهان ۷۵۰۰ کلاس در قالب ۶۲۵ مدرسه خواهد بود.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: در استان اصفهان ۱۵۰ کلاس‌های ویژه، هفت هزار و ۹۲۰ کلاس "الف" و چهار هزار و ۶۷۱ کلاس "ب" وجود دارد که از این میان سه هزار و ۵۴۱ کلاس "الف" و سه هزار و ۹۵۹ کلاس "ب" در شهر اصفهان قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: در ایام نوروز دو هزار و ۷۱۱ نفر در سراسر استان به عنوان عوامل اجرایی خدمت رسانی می‌کنند که یک هزار و ۳۵۱ نفر از آنان تنها مربوط به شهر اصفهان می‌شود.

مهدی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هزینه دریافتی از مهمانان برای اسکان در مدارس در کلاس "الف" در هر شب اقامت ۲۹ هزار و ۴۰۰ تومان و برای هر کلاس "ب" نیز ۲۱ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شده است.

کد خبر 370671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.