موقوفه فاطمةالنساء به نام اوقاف سند خورد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در سال ۹۷ در بخش اخذ اسناد مالکیت برای موقوفات نسبت به سال قبل رشد زیادی داشته ایم.

به گزارش ایمنا، حجةالاسلام رضا صادقی اظهار کرد: ماه رجب و ماه شعبان مقدمه‌ آماده شدن برای خودسازی و اصلاح نفس جهت حضور در میهمانی خداوند در ماه مبارک رمضان است.

وی ادامه داد: مقارن شدن سالروز میلاد مسعود حضرت علی(ع) و آغاز سال جدید، نوید بخش سال خوب و پربرکتی برای جامعه و کشورمان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه عملکرد اداره کل اوقاف و امور خیریه در بخش‌های مختلف نسبت به سال گذشته رشد داشته است گفت: امسال در بخش اخذ اسناد مالکیت برای موقوفات نسبت به سال قبل رشد زیادی داشته‌ایم به گونه‌ای که برای موقوفه فاطمةالنساء شهرستان تیران و کرون که مساحت آن سه هزار هکتار است سند مالکیت به نام موقوفه اخذ شد.

وی ادامه داد: همچنین با پیگیری‌های به عمل آمده برای توسعه حرم مطهر بقاع متبرکه با هدف تبدیل آنان به قطب فرهنگی برای آستان مقدس امامزاده آقاعلی عباس(ع) ۱۴۰ هکتار زمین از اراضی ملی و برای امامزاده سلطانعلی بن محمد باقر(ع) نیز ۶۹ هکتار زمین از اراضی ملی سند مالکیت اخذ شده است که این موضوع گام بزرگی در این زمینه محسوب می‌شود.

کد خبر 370578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.