عیدی ما یادت رفت!

صد و شصتمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "عیدی ما یادت رفت" عنوان اصلی این رسانه است که اشاره به دیدار تیم‌های سپاهان و فولاد خوزستان دارد. این دیدار که بازی افتتاحیه ورزشگاه اختصاصی فولاد بود با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. سپاهان در اواسط نیمه دوم و از روی نقطه پنالتی با ضربه کی‌روش استنلی موفق شد گل نخست را به ثمر رساند و در ادامه حسن بیت سعید گل تساوی را به ثمر رساند. نتیجه این بلزی باعث شد زردپوشان نتوانتد در آخرین دیدار سال ۹۷ خود به هواداران عیدی بدهند و در مسیر قهرمانی دو امتیاز حساس را از دست دادند.

"خود شیمبا گفت پنالتی اتفاق نیفتاد" دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است و اشاره دارد به صحبت‌های پیام نیازمند که وی در خصوص صحنه‌ای که بازیکنان فولاد اعتقاد به خطای پنالتی روی شیمبا داشتند، اظهار داشت: خود شیمبا بعد از آن صحنه به سیاوش یزدانی گفت تصمیم داور درست بوده و برخوردی اتفاق نیفتاد.

" فوتبال به وقت اصفهان در پایان سال سی تایی شد" دیگر عنوان صفحه اصلی صد و شصتمین روزنامه اینترنتی" فوتبال اصفهان" است که اشاره دارد به سی‌امین ویژه برنامه "فوتبال به وقت اصفهان" با محوریت پخش دیدار تیم‌های سپاهان و فولاد خوزستان با حضور محمد یاوری، پیشکسوت باشگاه سپاهان و جمعی از هواداران و خانواده‌های سپاهانی. این ویژه برنامه پایانی "فوتبال به وقت اصفهان" در سال ٩٧ بود.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 370487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.