اعلام وصول طرح تشکیل استان اصفهان شمالی در مجلس

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس از اعلام وصول طرح تشکیل استان اصفهان شمالی در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش ایمنا، سیدجواد ساداتی نژاد از اعلام وصول طرح تشکیل استان اصفهان شمالی در مجلس شورای اسلامی خبر داد و اظهار داشت: تشکیل استان اصفهان شمالی با ۳۳ امضا امروز در مجلس اعلام وصول شد به نحوی که این طرح با هدف رضایتمندی، رفاه اجتماعی و حذف بروکراسی‌های اداری انجام شد.

وی با بیان اینکه در استان‌های وسیع در گیر و دار مسائل اداری بخش‌هایی از استان از سرعت عمل اداری بالایی برخوردار نیستند، افزود: کوچک شدن استان‌ها با هدف چابک شدن استان‌ها انجام می‌شود و این مهم به نفع همه استان‌ها است و نمونه‌ای از این کوچک شدن استان‌ها در خراسان رخ داد که موجب پیشرفت و توسعه بیش از پیش این منطقه شد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دنیا کشورهای کوچک‌تر ایران تعداد استان‌های بیشتری دارند، ابراز داشت: کشوری همانند ترکیه که کوچک‌تر از ایران است بالغ بر ۸۰ استان دارد و این کوچک شدن استان‌ها موجب ارائه خدمات هرچه بیشتر به شهروندان شده و مناطق نیز شکوفا می‌شوند.

وی ضمن اشاره به شهرهای در نظر گرفته شده در طرح استان اصفهان شمالی گفت: این طرح شامل شهرهای کاشان، آران و بیدگل، اردستان، نطنز، خور و بیابانک، گلپایگان، خوانسار و نائین است و روند خود را برای تصویب طی می‌کند.

منبع: مهر

کد خبر 370144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میهن IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
    0 0
    شما نماینده ی محترم مشکلات اقتصادی مردم رو حل کردی بعد دنبال نابود کردن اصفهان افتادی. اصفهان وطن منه از خاکم دفاع می کنم .....
  • FR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
    1 0
    شهرستانهای بزرگی چون:کاشان،آبادان،،خوی،میانه،شاهرود،لارستان،سیرجان،بروجرد و ورامین که فعلا هم دارای فرمانداری ویژه هستند شایستگی استان شدن را دارند.