"باغ‌شهر تاریخی من" در قاب عکس شهروندی

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان از فراخوان مسابقه عکس شهروندی با عنوان "باغ‌شهر تاریخی من" در اصفهان خبر داد و گفت: شهروندان تا ۱۵ فروردین‌ماه ۹۸ فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

فروغ مرتضایی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: علاقه‌مندان با ارسال عکس‌هایی با موضوعات "جایگاه درختان در حیاط منازل"، "جایگاه درختان کهنسال در شهر" و "جایگاه درختان در هنر اصفهان" می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

وی با بیان اینکه مهلت شرکت در این مسابقه از ۱۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردینماه سال آینده است، افزود: این مسابقه با همکاری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری برگزار و به ۱۰ نفر از برگزیدگان جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با اشاره به قوانین این فراخوان تصریح کرد: عکس‌های ارسالی باید بدون ویرایش و با کیفیت بالا ارسال شود، همچنین عکس‌ها مربوط به شهر اصفهان و مکان‌های عکاسی شده مشخص شود. هر عکاس می‌تواند حداکثر پنج عکس ارسال کند.

به گزارش ایمنا، علاقمندان به شرکت در این فراخوان می‌توانند آثار خود را از طریق آدرس پیام رسان سروش و ایتا isfsazmanparkha@ یا شماره واتس آپ ۰۹۱۳۴۰۲۰۳۴۱ یا از طریق ایمیل @gmail.comtreeday1397 به دبیرخانه ارسال کنند.

کد خبر 370095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.