افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در انتظار تایید نهایی فرمانداری

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان از افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی برای سال ۹۸ خبر داد و گفت: با مصوبه شورای شهر اصفهان افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه برای طی شدن مراحل قانونی از جمله تایید نهایی به فرمانداری اصفهان ارسال شده است.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شورای شهر اصفهان لایحه پیشنهاد افزایش میانگین ۲۲ درصدی نرخ کرایه تاکسی در شهر اصفهان را با تاکید افزایش ۲۰ درصدی قیمت برای تمام تاکسی‌های ویژه، خطوط و آژانس‌ها و برای تاکسی‌های گردشی در کورس اول ۸۰۰ تومان و کورس‌های بعدی ۶۰۰ تومان تصویب کرده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: وظیفه تصمیم‌سازی این موضوع بر عهده تاکسیرانی است، اما تصمیم‌گیری آن بر عهده شورای شهر و تایید کننده آن فرمانداری است.

وی با بیان اینکه طی دو سال اخیر دلیل افزایش نیافتن نرخ کرایه تاکسی فعالیت تاکسی‌های اینترنتی بود و بازار کشش لازم برای افزایش کرایه تاکسی‌های زرد را نداشت، گفت: لایحه پیشنهاد نرخ‌های کرایه انواع تاکسیهای شهری در سال ۱۳۹۸ ضمن اعلام نظر در کمیسیون‌های تلفیق، حمل و نقل و فناوری اطلاعات و امور اجتماعی و محیط زیست در هفتادمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

منوچهری اظهار کرد: در سال‌جاری طبق آمار اعلام شده هزینه‌های رانندگان تاکسی  افزایش چشمگیری داشته است که به همین نسبت با توجه به افزایش قیمت‌ها و تورم، درآمد آنها نیز کاهش پیدا کرده است و امیدواریم بخشی از هزینه‌های رانندگان ناوگان با افزایش تعرفه های سال ۹۸ جبران شود.

کد خبر 370058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سالارکیانپور IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
    1 0
    بجای این کارا یا باید جلوی کار تاکسی اینترنتی گرفته بشه یا اگه قرار بود همچین نظامی روی کار بیاد باید اول میومدن تاکسیرانی میگفتن همچین قضیه ای رو قراره عملی کنیم و شمایی که سالهاست بدبختی این کارو کشیدین بیاین همچین نظامی رو شما اجرایی کنید و یه فرصت مثلا چندماهه هم میدادن و اگه اجراش نمییییییکردیم بعدش اینجوری اتیش مینداختن تو زندگیمون که از هرشغل دیگه ای از لحاظ درامد زایی لطمات بیشتری نخوریم.به هرحال هنوزم فکر میکنم این حق ماست که بتونیم تو این دم و دستگاه تعیین کننده قیمت و نظام سرویس دهی ...مااااا باشیم نه افرادی که تا قبلش حتی نمیدونستن اژانس و تاکسی شهری چی هست.
  • محمد IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۹
    0 0
    سلام ده سال شبانه روز اژانس کار کردم و خدمت به مردم ولی با این وضعیتی که تاکسی اینترنتی درست کرده نمی تونیم خرج ماشینمون رو در بیاریم چه برسه خرج خونه رو...