برگزیدگان مسابقات مدهامتان معرفی شدند

در آیین اختتامیه مسابقات مدهامتان از برگزیدگان بخش‌های مختلف این رقابت‌ها تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، معاون سازماندهی شبکه‌سازی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور مرتضی طاهریان، عصر امروز (جمعه) در آیین اختتامیه جشنواره قرآنی مدهامتان در بیست‌وششمین سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اظهار کرد:.آنچه که ما امروز به آن افتخار می‌کنیم این است که این کانون‌ها مورد توجه رهبری و ائمه جماعت قرار دارند.

وی به فعالیت ۲۵ هزار کانون در جوار مساجد در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: بیش از دو میلیون نفر در این کانون‌ها فعالیت دارند که اسامی آنها به ثبت رسیده است.

 معاون سازماندهی شبکه‌سازی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه بسیاری از مراجع تقلید نسبت به کانون‌های فرهنگی مساجد نظر خوبی دارند، تصریح کرد: باید بپذیریم که در ابتدای راه هستیم، بیانیه گام دوم انقلاب برای ما تکالیفی ایجاد کرده که بیش از گذشته به عرصه‌های مختلف ورود کنیم.

وی ادامه داد: دشمنان ایران به صورت سهوی یا از روی عمد روحیه ناامیدی را به جامعه تزریق می‌کنند. اگر نا امیدی در جامعه حاکم شد، آنچه که تا کنون بر ما گذشته و همراه اقتدار بوده را از دست خواهیم داد، تا امروز امید به آینده ما را به جلو پیش برده است.

گفتنی است در مسابقات امسال جشنواره مدهامتان، در بخش قرائت تحقیق به ترتیب مریم رحیمی، راضیه رحیمی و نجمه‌سادات مهدوی رتبه سوم تا اول را به دست آوردند.

در بخش قرائت ترتیل به ترتیب کوثر شمسی، مرضیه بیدرام و فاطمه یعقوبیان رتبه های سوم تا اول را به خود اختصاص دادند.

در بخش حفظ جزء سیام قرآن فاطمه مهردادی، فاطمه شاهنظری و فاطمه زهرا عابدی موفق به کسب مقام های سوم تا اول شدند.

 در بخش حفظ کل قرآن کریم نیز به ترتیب مریم رضایی، نرگس رضایی و مریم جانثاری موفق به رتبه های سوم تا اول شدند.

در مسابقات مدهامتان ۱۳۹۷ در بخش برادران و در بخش قرائت تحقیق، علی پورسینا، محمد مهدی کهکشان و محمد جواد نصیری آرانی موفق به کسب مقام‌های سوم تا اول شدند.

در بخش اذان محسن فردوسی، سید مهدی موسوی و متین حق شناس رتبه‌های سوم تا اول را به خود اختصاص دادند.

در بخش قرائت تقلیدی ( سبک استاد مصطفی اسماعیل) علیرضا خالقی، محمدکریم میرزاعلیان و ابوالفضل صباغ رنانی رتبه‌های سوم تا اول را به خود اختصاص دادند. همچنین حامدکریمی در این بخش با قرائت تقلیدی (سبک استاد محمد صدیق منشاوی) رتبه نخست را اذان خود کرد.

در بخش حفظ جزء سیم قرآن کریم به ترتیب امیرحسین حق شناس گرگابی، محمدمهدی رضایی و حسین رحمانی رتبه سوم تا نخست را به خود اختصاص دادند.

در بخش قرائت ترتیل به ترتیب محمدمهدی آیتی، علی اصفهانی و قاسم بختی آرانی موفق به کسب رتبه سوم تا اول شدند.

در بخش حفظ کل قرآن کریم نیز سجاد کمال آرامی، علیرضا دولت‌آبادی و محمد توکلی جوایز رتبه سوم تا اول را از آن خود کردند.

کد خبر 369822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.