۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
نمایشگاه ۴۰ هنر معاصر در شهرضا

شهرضا - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا از برگزاری نمایشگاه ۴۰ هنر معاصر در ایام نوروز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، سعید طبیبیان امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ایام نوروز بهترین زمان برای معرفی فرهنگ و پیشینه شهرضا است و دستگاه‌های فرهنگی باید از این موقعیت بیشترین استفاده را بکنند، خاطرنشان کرد: اساتید و هنرجویان رشته‌های مختلف هنری در شهرضا آثار گرانقدری خلق کرده‌اند که تلاش می‌کنیم در مناسبت‌هایی مانند تعطیلات نوروز، به شهروندان شهرضایی و دیگر هموطنان، معرفی کنیم.

وی یادآور شد: یکی از منابع مهم اطلاعاتی درباره تاریخ و تمدن شهرضا، پایگاه اطلاع رسانی shahrezainfo است که متاسفانه به دلیل بدهی مالی تعطیل شده است و پیگیر راه‌اندازی دوباره آن هستیم.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا اضافه کرد: در ایام نوروز امسال، طرح "یک شهر یک نگارخانه" باهدف معرفی شخصیت‌های برجسته هنری و علمی و فرهنگی و نمایش تابلوهای نقاشی و آثار هنری هنرمندان شهرضا، با همکاری شهرداری شهرضا برگزار می‌شود.

طبیبیان اظهار کرد: امسال در محل ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان، نمایشگاه ۴۰ هنر معاصر باهدف معرفی هنرمندان شهرستان و آثار آنان برگزار می‌شود.

وی از اجرای طرح "آرامش بهاری" در بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد و افزود: این طرح در امامزاده شاهرضا و امامزاده علی‌اکبر، به صورت ویژه برگزار می‌شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا با اشاره به تشکیل کمپین "نه به تصادفات رانندگی" در پایگاه‌های امداد جاده‌ای "مهیار" و "امین‌آباد" این شهرستان، خاطرنشان کرد: امسال در مدارس محل اسکان مسافران در شهرستان، برنامه‌های شاد و متنوع مانند کران فیلم‌های سینمایی، برگزار می‌شود.

کد خبر 369573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.