طرح آرامش بهاری در جوار ۳۱۹ امامزاده اجرا می‌شود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در ایام نوروز در قالب طرح آرامش بهاری، ظرفیت اسکان دائم برای بیش از هشت هزار نفر در روز برای زائران و گردشگران در بقاع متبرکه و امامزادگان استان اصفهان فراهم شده است.

حجت‌الاسلام رضا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان اصفهان در ایام نوروز اظهار کرد: این طرح برای مقابله با هجمه‌های دشمنان در زمینه فرهنگی برنامه‌ریزی شده است تا با محوریت نشر معارف اهل بیت(ع)، تدوام راه ولایت و راه‌های تعمیق و گسترش فرهنگ مهدویت برگزار شود.

وی با بیان اینکه باتوجه به اقداماتی که در طول سال جاری برای توسعه حرم مطهر امامزادگان استان انجام شده ظرفیت مهمانسراها، زائرسراها و سوئیت های این اماکن متبرکه افزایش پیدا کرده است، اضافه کرد: بر این اساس در ایام نوروز روزانه امکان اسکان دائم برای هشت هزار و ۶۵۰  نفر در جوار ۱۵۱ بقعه متبرکه و امامزاده شاخص استان فراهم شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اضافه کرد: همچنین امکان اسکان موقت نیز در قالب کمپ‌های موقت برای زائران و گردشگران در جوار حرم مطهر بیش از ۲۰۰ بقعه متبرکه و امامزاده مهیا شده است.

وی افزود: همچنین براساس ابلاغ سازمان اوقاف و امور خیریه امسال ویژه برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و تفریحی در قالب طرح آرامش بهاری در جوار ۳۱۹ بقعه متبرکه و امامزاده استان اصفهان اجرا می شود.

حجت الاسلام صادقی گفت: همچنین ویژه برنامه های مربوط به سال تحویل نیز امسال همزمان با سراسر کشور همراه با برنامه های مختلف در جوار حرم مطهر ۲۴۰ بقعه متبرکه و امامزاده استان برگزار می شود.

کد خبر 369566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.