ماجرای پلیس و فرهاد ادامه دارد/ آخرین آمار از مسمومان مشروبات تقلبی

واکنش پلیس به درگیری لفظی یک مامور با فرهاد مجیدی، تازه‌ترین آمار مسمومیت با مشروبات تقلبی در اهر، تخریب ویلای دختر وزیر سابق و تشکیل کارگروه نشاط اجتماعی در وزارت کشور، مهمترین عناوین بسته خبری جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از آنکه چند شب پیش فرهاد مجیدی، کاپیتان سابق و مربی فعلی تیم فوتبال استقلال تهران در صفحه اینستاگرام خود تصاویری از یک افسر پلیس را منتشر و ادعا کرد این مامور با او بدرفتاری کرده، امروز سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ از افسر پلیسی که با مجیدی برخورد کرده بود، تقدیر کرد.

این تقدیر به دلیل عملکرد دقیق و مطابق قانون و مؤدبانه این افسر هنگام درخواست تست الکل از مجیدی انجام گرفت.

از طرفی دیگر، فرمانده ناجا نیز واکنش نشان داده است؛ سردار حسین اشتری در این خصوص گفت: هیچکس حق تصویربرداری از مامور نیروی انتظامی در حال خدمت و توهین به او را ندارد؛ با قاطعیت از مامور متعهد و مجری قانون در هر کجای کشور که باشد حمایت می‌کنیم و نه خودرو و نه فرد برای ما مهم نیست هر کسی قانون را رعایت نکند هر که باشد اعمال قانون می‌کنیم.

اهر؛ مسمومیت با مشروبات تقلبی همچنان قربانی می‌گیرد

یک منبع آگاه در بیمارستان باقرالعلوم اهر از افزایش آمار مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی تقلبی در اهر به ۱۰۲ نفر خبر داد.

۳۶ نفر از مسموم شدگان با مشروبات الکلی به دلیل وضعیت وخیم‌شان به بیمارستان سینای تبریز منتقل و یک نفر نیز طی روزهای گذشته فوت کرده بود.

ویلای دختر وزیر سابق تخریب شد

با دستور رییس حوزه قضایی لواسانات و در راستای اجرای رای کمیسیون ماده ۱۰۰، حدود ۱۰۰۰ متر بنای غیر مجاز شبنم نعمت‌زاده، دختر محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر سابق صنعت در لواسان تخریب شد.

معاون فنی و شهرسازی شهرداری لواسان این خبر را تایید کرد و گفت: عملیات تخریب امروز آغاز شد و زمان زیادی برای تخریب آن لازم است هرچند حکم تخریب برای کل ساختمان نیست.

موضوع زمین‌خواری و ساخت‌وساز بی‌رویه و خلاف در زمین‌های لواسان چندی است که در رسانه‌های کشور مورد توجه بوده و شبنم نعمت‌زاده نیز متهم است که این ویلای بزرگ را از راه تصرف غیرقانونی زمین، در لواسان ساخته است.

چند خبر کوتاه:

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری: تلاش بسیاری شده تا فعالیت بانوان در جامعه منجر به خدشه وارد کردن به نقش آنان به عنوان محور اساسی خانواده نشود

وزیر کشور: کارگروهی به عنوان کارگروه نشاط اجتماعی به صورت دائم ثبات آرامش و رضایتمندی مردم را پیگیری و گزارش ها را جمع آوری می‌کند.

مدیرکل منابع طبیعی لرستان: جنگل‌های زاگرس رو به نابودی است. روزانه ۲۰۰۰کامیون چوب به انحای مختلف از درختان بلوط به شمال کشور حمل می‌شود.

وزیر علوم: بیش از ۷۰ درصد دانشجویان گفته‌اند در صورتی که برای میهن اتفاقی پیش آید ما ایستادگی می‌کنیم و این آمار زیبایی است.

مدیر حفاظت محیط زیست شیروان: چند وقتی است که در شیروان برخی از افراد اقدام به فروش گوشت گراز به جای گوشت قوچ و میش می‌کنند

وزیر آموزش ‌و پرورش: حذف آزمون‌های زاید و اختصاص بیش‌تر زمان کلاس‌های درس به فعالیت‌های ورزشی و هنری مورد تاکید است.

الیگودرز؛ برف، راه ۲۰۰ روستا را بست.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران: ۱۰۰۰ خرده فروش در شعاع یک کیلومتری مدارس دستگیر شدند

اداره کل حفاظت از محیط زیست استان همدان: فروشندگان حیوانات تزئینی به سه سال حبس محکوم می‌شوند.

کد خبر 369355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.