نرخ پارکینگ‌های ناژوان در ایام نوروز تعیین شد

با رای اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان نرخ پارکینگ‌های ناژوان در ایام نوروز به مبلغ تک نرخی دو هزار تومان تعیین شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نرخ پارکینگ‌های مراکز گردشگری ناژوان در ایام نوروز سال ۹۸ در شصت و نهمین نشست علنی شورای اسلامی شهر اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس نرخ پیشنهادی مدیریت ساماندهی طرح ناژوان که با هدف کاهش تخلفات و نارضایتی مراجعه کنندگان، سرعت بخشی به روند خدمت رسانی و نیز برای مدیریت بهتر بر عملکرد پارکینگ‌های پنجگانه ناژوان اعمال شده، بهای استفاده از این پارکینگ‌ها در ایام نوروز تک نرخی و به مبلغ دو هزار تومان خواهد بود.

به گفته حسن شفیعی مدیر طرح ساماندهی پروژه ناژوان شهرداری اصفهان، نرخ پارکینگ‌ها با در نظر گرفتن میانگین ساعت استفاده از پارکینک توسط هر خوردو تعیین شده و برای اطلاع گردشگران از نرخ‌های جدید اطلاع‌رسانی کامل انجام خواهد شد؛ نرخ‌های جدید تنها از تاریخ ۲۳ اسفندماه ۹۷ تا ۱۶ فروردین ۹۸ وضع خواهد شد.

اعضای شورای شهر با تاکید کمیسیون حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات مبنی بر ارائه راهکارهای الکترونیکی در سال‌های آینده و نیز تاکید بر واگذاری مدیریت پارکینگ‌ها به مدیریت ساماندهی طرح ناژوان با ۱۰ رای با این لایحه موافقت کردند.

تعرفه خدمات سازمان مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی بر اساس لیستی که این سازمان ارائه داده بود نیز در این نشست مورد بررسی قرار گرفت که پس از اعلام نظر کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری مبنی بر اینکه اجاره بهای غرفه‌های میدان میوه و تره‌بار نسبت به این لیست افزایش بیشتری داشته باشد با ۱۰ رای به تصویب شورای اسلامی شهر اصفهان رسید.

همچنین لایحه دستورالعمل بهای خدمات صدور مجوز نصب و بهره‌برداری از دکل‌ها و ایستگاه‌های مخابراتی نیز در این نشست مطرح شد که با موافقت اعضا برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع داده شد.

لایحه محاسبات جرائم آرا کمیسیون ماده ۱۰۰ بر مبنای زمان وقوع تخلف و عوارض اضافه بنای احداثی بر اساس تعرفه زمان مراجعه به مالک به شهرداری نیز با ۱۰ رای به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

کد خبر 369313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.