از کشف بزرگترین محموله مواد مخدر تا کشف محموله ۴۰ میلیاردی عتیقه

کشف اشیاء عتیقه ۴۰ میلیارد تومانی و جان دادن یک چترباز در قشم، زخمی شدن ۱۷ نفر در زلزله آبدانان و دستگیری ۳۹ شرور مسلح در سیستان و بلوچستان مهمترین عناوین بسته خبری جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دریابانان پایگاه دریابانی قشم پس از شناسایی و گشت‌زنی خود، محموله قاچاق عتیقه حاوی یک عدد جام، چهار عدد سکه، ۴۷ قطعه طلا، سه عدد کاسه، یک عدد پارچ، یک عدد سرمه دان، یک لوحه ماهی نگار و ۱۱ قطعه مجسمه عتیقه و قدیمی را کشف و ضبط کردند؛ ارزش ریالی عتیقه‌های کشف شده، ۴۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سیستان و بلوچستان؛ دستگیری ۳۹ شرور مسلح

ماموران انتظامی شهرستان مهرستان سیستان و بلوچستان ۸ تن مواد مخدر را در منطقه آشار و ایرافشان این شهرستان کشف کردند؛ در این عملیات که طی آن بزرگترین محموله مواد مخدر در سال جاری کشف شده است، ۳۹ شرور دستگیر و دو نفر به هلاکت رسیدند.

آبدانان؛ زخمی شدن ۱۷ نفر در زلزله

 ۱۷  نفر از شهروندان شهرستان آبدانان استان ایلام به علت وقوع زلزله ۴.۴ دهم ریشتری صبح چهارشنبه زخمی شدند.

در جریان این زلزله یک نفر به علت شدت صدمات وارده عمل جراحی شده و دو نفر نیز برای تکمیل درمان در مراکز درمانی بستری و مابقی آسیب دیدگان نیز به صورت سرپایی درمان و راهی منازل خود شده اند.

تبریز؛ سقوط کارگر ساختمانی به چاه

پس از دریافت گزارش سقوط یک کارگر ساختمانی به عمق ۱۵ متری چاه ساختمان در حال احداث، آتش‌نشانان تبریزی به محل حادثه اعزام شده و با استقرار تجهیزات امدادی، پس از فرود آمدن به چاه، کارگر را که از نواحی مختلف بدن دچار آسیب دیدگی شده بود، به بیرون منتقل و جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند

قشم؛ چتربازی که جان خود را از دست داد

"علی طالقانی" از کارمندان شرکت هواپیمایی ماهان در سقوط آزاد از بلندی هفت هزار پایی جزیره قشم به دلیل باز نشدن چتر نجاتش، در منطقه ای بین روستاهای دیرستان و شیب دراز جزیره قشم سقوط کرد و در دم جان باخت.

قزوین؛ کشف ۱۶۰ کیلو مواد مخدر

در بازرسی ماموران انتظامی قزوین از یک کامیون تعداد ۱۰ بسته به وزن تقریبی ۹۶ کیلوگرم و ۳۴ بطری جای نوشابه به وزن تقریبی ۶۴ کیلوگرم و در مجموع ۱۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و دو نفر در این رابطه دستگیر شدند؛ کامیون مذکور، در پوشش بار کاغذ مواد مخدر را حمل می‌کرده است.

کد خبر 368963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.