۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
به دنبال مخاطب خاص نیستیم

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری با بیان اینکه رویکرد سازمان این است که باید به استقبال مخاطب برویم نه اینکه منتظر مخاطب باشیم، گفت: یکی از گروه‌های هدف در انتخاب مخاطب کودکان هستند.

مرتضی رشیدی پیش از ظهر امروز (سه شنبه) در حاشیه بازدید از بیمارستان امام حسین (ع) و اهدای هدایا به کودکان صعب العلاج، ضمن تبریک روز زن به خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ادارات مختلف شهرداری با توجه به ظرفیت‌هایی که در اختیار داشتند گامی موثر برای بیمارستان امام حسین (ع)  برداشتند و غالب این ظرفیت‌ها به صورت مردمی و خود جوش بود. گرچه این رویداد کوچک اما ارزشمند بود البته به دنبال هم‌افزایی بیشتر درون سازمانی و برون سازمانی نیز هستیم.

وی افزود: برای کودکان مبتلا به بیماری در بیمارستان امام حسین (ع) کتابخانه ویژه راه‌اندازی شد. بخش دیالیز نیز به سیستمی مجهز شد تا کودکان با استفاده از تبلت بتوانند از اطلاعات مربوط به حوزه درسی و فضای آموزشی بهره‌مند شوند.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اضافه کرد:  رویکرد سازمان این است که باید به استقبال مخاطب برویم نه اینکه منتظر مخاطب باشیم، بنابراین یکی از گروه‌های هدف در انتخاب مخاطب کودکان هستند.

رشیدی تصریح کرد: دیدگاه سازمان معاونت اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری به بیمارستان امام حسین(ع) مانند فرهنگسرا است. بنابراین به دنبال استفاده از تمام ظرفیت‌هایی هستیم که در اختیار سازمان است تا در بخش‌های مختلف از آنها بهره‌ لازم را ببریم.

وی  ادامه داد: معاونت اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری جهت کمک و همدلی به کودکان بیمارستان امام حسین (ع) هشت تبلت،  ۸۰۰ جلد کتاب و هدایایی را در اختیار کودکان مبتلا به بیمار حاضر در بیمارستان نیز قرار داد.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری افزود: سعی داریم در سال  آینده نگاه عمیق‌تر به زیست پذیری شهری، ارتقاء سلامت و ارتقاء فرهنگ شهروندی داشته باشیم تا بتوانیم برنامه‌های مختلفی را در تمام سطوح مختلف شهر اجرایی کنیم.

کد خبر 368806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.