عملیات مرصاد به صورت ماهانه در تیران‌وکرون انجام می‌شود

تیران-فرمانده انتظامی تیران‌وکرون از انجام عملیات مرصاد به صورت ماهانه در راستای افزایش امنیت عمومی در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ علی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران، با اشاره به طرح‌های عملیاتی و اطلاعاتی پلیس اظهار کرد: در راستای افزایش امنیت عمومی تیران و کرون و پیشگیری از وقوع جرم عملیات مرصاد به صورت ماهانه اجرایی می‌شود.

وی افزود: در این طرح معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر، مجرمان سابقه دار، مخلان امنیت عمومی و سارقان شناسایی و دستگیر می‌شوند که چنین اقدامی از وقوع جرایم و حوادث پیشگیری می‌کند و در آستانه نوروز این عملیات با جدیت بیشتری انجام خواهد شد.

فرمانده انتظامی تیران‌وکرون با اشاره به اجرای این اقدام پلیس در هفته گذشته خاطرنشان‌کرد: ۳۰ نفر از مجرمان سابقه دار و برهم زنندگان امنیت عمومی در یک عملیات انتظامی دستگیر و پرونده آن‌ها به مقامات قضایی تحویل شد.

وی بااشاره به برقراری ایست و بازرسی در اطراف شهرستان یادآورشد: در این ایست و بازرسی‌ها کالای قاچاق سارقان و مجرمان سابقه دار شناسایی و دستگیر شده اند که ۱۵ راس دام قاچاق در دو روز گذشته کشف شد و دو نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو نیسان توقیف شد.

سرهنگ صادقی با اشاره به ممنوعیت جابه جایی استانی دام خاطرنشان‌کرد: افراد سودجو در شرایط سخت اقتصادی اقدام به سرقت و یا جابه جایی دام برای خروج از کشور کرده‌اند که با اجرای ممنوعیت جابه جایی دام از استان‌ها از آشفتگی بیشتر بازار جلوگیری کرده است.

وی ادامه داد: همکاری مردم در تامین امنیت جامعه لازم است چراکه برنامه‌ریزی برای پیشگیری از جرم با هوشیاری مردم بیشتر محقق می‌شود.

کد خبر 368539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.