امدادرسانی اورژانس به ۱۵۰ نفر از راهپیمایان ۲۲ بهمن در اصفهان

سخنگوی مرکز اورژانس اصفهان گفت: تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان در روز ۲۲ بهمن ماه به ۱۵۰ نفر از راهپیمایان این روز ملی امدادرسانی کردند.

عباس عابدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به استقرار واحدها امدادی اورژانس پیش بیمارستانی به منظور پوشش امداد و سلامت راهپیمایان ۲۲ بهمن اظهار کرد:  این واحدهای امدادی در شهر اصفهان تعداد ۹۰ نفر  را به صورت سرپایی درمان کردند و دو نفر را هم بعد از انجام اقدامات درمانی سرپایی در محل برای درمان کامل به بیمارستان های امین و کاشانی منتقل کردند.

وی ادامه داد: این آمار در سطح استان درمان سرپایی ۱۴۷ نفر و اعزام یک بیمار دیگر به بیمارستان خاتم الانبیاء نطنز بوده است.

سخنگوی مرکز اورژانس اصفهان  با بیان اینکه دیروز همزمان با روز ملی ۲۲ بهمن ماه همه واحدهای شهری فوریت های اورژانس پزشکی اصفهان در ۲۱ شهرستان و شهر اصفهان در آماده باش کامل بودند، افزود: این نیروهای امدادی در مسیرهای اصلی راهپیمایی و محل تجمع راهپیمایان مستقر شدند.

عابدی تاکید کرد: در شهر اصفهان یک دستگاه  اتوبوس و هفت دستگاه آمبولانس و دو دستگاه موتورلانس به همراه ۲۵ نفر تکنسین قبل از برگزاری این مراسم  و تا پایان برنامه در میدان امام (ره) اصفهان برای امداد رسانی به همشهریان مستقر بودند.

کد خبر 367433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.