بازگشت به صدر پشت سنگر سکوت

تیم فوتبال سپاهان با پیروزی برابر سپیدرود به صدر جدول لیگ برتر بازگشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه تیم های سپاهان و سپیدرود رشت به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی ۳ بر صفر سپاهان به پایان رسید.

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های سپاهان و سپیدرود رشت

ورزشگاه: نقش جهان

تماشاگر: بازی بدون تماشاگر (حکم کمیته انضباطی)

گل ها: علی قربانی (دقیقه ۴۸)، مهرداد محمدی (دقیقه ۵۷) و کی روس استنلی (دقیقه ۸۸) برای سپاهان

اخطار: محسن مسلمان (دقیقه ۴۰) از سپاهان

سپاهان: پیام نیازمند، محمد ایران پوریان، عزت الله پورقاز، سیاوش یزدانی، سعید آقایی (۹۰- محمدرضا مهدی زاده)، مهدی کیانی، محسن مسلمان (۴۶- مهرداد محمدی)، ولادیمیر کومان، سجاد شهباززاده، علی قربانی (۶۰- حامد بحیرایی) و کی‌روس استنلی

سرمربی: امیر قلعه نویی

سپیدرود: کوروش ملکی، علیرضا نورمحمدی، میلاد شیخ سلیمانی، ابراهیم لطفی، امیر منصوریان، محمد علیزاده، میثم تهیدست، میثم فردوسی (۷۰- حمیدرضا طاهرخانی)، محمد غلامی (۸۳- محمد بلبلی)، پویا نزهتی و حسین شنانی (۵۳- پیام صادقیان)

سرمربی: علیرضا امامی فر

داور: محمد مرجان زاده

شرح بازی:

در روزی که پرسپولیس صدرنشین در اهواز شکست خورده بود سپاهان با اطلاع از این نتیجه برای صدرنشین محکوم به پیروزی برابر سپیدرود انتهای جدولی بود. سپاهان که در این بازی از ابتدا از محسن مسلمان و ۳ مهاجم بلند قد استفاده کرده بود در نیمه نخست با وجود داشتن مالکیت توپ بیشتر برابر سپیدرودی که کاملاً بسته و عقب بازی می کرد کاری از پیش نبرد.

در نیمه دوم اما با به زمین آمدن مهرداد محمدی به جای محسن مسلمان زهر حملات سپاهان بیشتر شد و هنوز ۳ دقیقه از آغاز نیمه دوم نگذشته بود که روی اشتباه ملکی، دروازه بان سپیدرود علی قربانی در دومین بازی خود با پیراهن سپاهان اولین گل خود را به ثمر رساند تا سپاهان با پیش افتادن از حریف سختکوش خود در فاز دفاعی، در ادامه راحت تر بازی را اداره کند.

سپاهان در نیمه دوم بازی بهتری ارائه می داد برابر سپیدرودی که حتی بعد از خوردن گل پیش نکشیده بود کار آسانی در پیش داشت و دو بار دیگر توسط مهرداد محمدی و کی روس استنلی گلزنی کرد تا با ۳ گل در نیمه دوم ۳ امتیاز کسب کند و به صدر جدول باز گردد.

شرح گل:

  1. (۴۸- سپاهان) - پاس ایران پوریان پشت مدافعان سپیدرود با اشتباه ملکی در مهار توپ جلوی پای قربانی افتاد تا او دروازه خالی سپیدرود را از زاویه ای سخت تبدیل به گل کند.
  2. (۵۷- سپاهان) - مهرداد محمدی با پاس کومان پشت محوطه جریمه سپیدرود صاحب توپ شد و با یک ضربه ناگهانی زیبا دروازه مهمان را برای بار دوم کرد.
  3. (۸۸- سپاهان) - نفوذ ولادیمیر کومان به سمت چپ محوطه جریمه سپیدرود با پاس عرضی تیز او همراه شد و در چند قدمی دروازه این کی‌روش استنلی بود که دروازه خالی سپیدرود را باز کرد.

دقایق حساس:

دقیقه ۷- با اشتباه یزدانی توپ در موقعیتی تقریباً تک به تک به محمد غلامی رسید اما در ادامه تعلل این بازی درون محوطه جریمه باعث شد موقعیت عالی سپیدرود از دست برود.

دقیقه ۲۳- ارسال سعید آقایی از سمت چپ با ضربه سر خطرناک کی روس همراه شد اما توپ را ملکی به زیبایی از روی خط دروازه دفع کرد.

دقیقه ۲۹- سجاد شهباززاده پا به توپ درون محوطه جریمه سپیدرود رفت و با جا گذاشتن مدافع پیش روی خود ضربه خطرناکی سمت دروازه زد که باز هم ملکی توپ را دفع کرد.

دقیقه ۵۵- ارسال ایران پوریان از سمت راست با ضربه سر خطرناک کی روس همراه شد اما توپ با برخورد به مدافع سپیدرود به طرز خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۴- ارسال تیز و زیبای ایران پوریان از سمت راست با ضربه سر بسیار خطرناک مهرداد محمدی همراه شد اما توپ را ملکی با واکنشی زیبا دفع کرد.

دقیقه ۷۴- پاس در عمق آقایی در محوطه جریمه به محمدی رسید که ضربه او با اختلاف کمی از کنار تیر عمودی به بیرون رفت.

اتفاق ویژه:

رونمایی از محسن مسلمان با پیراهن سپاهان البته در ورزشگاه خالی از تماشاگر نقش جهان اتفاق ویژه این دیدار بود.

بهترین بازیکن:

مهرداد محمدی با وجود یک نیمه بازی تاثیر بالایی در روند بازی سپاهان گذاشت و با یک گل زیبا بهترین بازیکن میدان بود.

کد خبر 367285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.