اصفهان جزو استان‌های شاخص در ورزش بیسبال است

رییس کمیته بیسبال هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان گفت: اصفهان یکی از استان‌های فعال در رشته بیسبال است که هر ساله تعدادی از ورزشکاران این استان به تیم ملی دعوت می‌شوند.

رضا احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه بیسبال ۲۰ سال است که وارد ایران شده است اظهار کرد: بیسبال ریشه در ورزش‌های بومی- محلی کشور دارد که به صورت گروهی بازی می‌شود و دارای ۱۳ اسم مختلف در ایران است؛ استان اصفهان یکی از استان‌های فعال در این رشته است و جزو استان‌های شاخص در ورزش بیسبال به شمار می‌رود که تا کنون چندین مقام‌ قهرمانی، نایب قهرمانی و سومی لیگ را در کارنامه ورزشی خود به ثبت رسانده و هر ساله چندین بازیکن  از اصفهان به تیم ملی بیسبال دعوت می‌شوند.

رییس کمیته بیسبال هیئت انجمن‌های ورزشی با اشاره به شرایط لیگ‌های کشوری بیسبال گفت: بیسبال تنها لیگ دسته یک و دو کشوری دارد که در هر کدام پنج تیم شرکت می‌کنند و بازی‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

تیم ستاره‌های اصفهان برای حضور در مسابقه چهارجانبه بوشهر که از امروز -سه‌شنبه ۱۶ بهمن ماه- برگزار می‌شود عازم بوشهر شدند؛ این رقابت‌ها تا ۱۹ بهمن ادامه دارد؛ سطح رقابت‌ها به دلیل حضور تیم‌های قدرتمندی از بوشهر و تهران بالا بوده و مسابقات از کیفیت خوبی برخوردار است.

وی افزود: هدف تیم از حضور در مسابقه چهارجانبه بوشهر کسب آمادگی برای شرکت در مسابقات لیگ دسته دو کشور و رفتن بر سکوی قهرمانی است تا در نهایت سهمیه حضور در لیگ دسته یک را به دست آوریم.

کد خبر 366789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.