دهه فجر فرصتی برای انتقال مفاهیم انقلاب به نسل جدید است

سمیرم- مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان سمیرم گفت: دهه فجر فرصتی برای تبیین اهداف انقلاب و انتقال مفاهیم و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی به نسل جدید است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، مراسم نواخته شدن زنگ ۴۰ سالگی انقلاب امروز با حضور مسئولان شهرستان سمیرم در مدرسه دخترانه فردوس برگزار و طی آن زنگ انقلاب توسط فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، امام جمعه، مدیر اداره آموزش و پرورش و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سمیرم نواخته شد.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان سمیرم در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب اظهار کرد: دهه فجر فرصتی برای تبیین اهداف انقلاب و انتقال مفاهیم و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی به نسل جدید است.

محمد نادری با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در شکل‌گیری فرهنگ و انتقال میراث انقلاب اسلامی نقش سازنده‌ای دارد، اظهار کرد: آموزش و پرورش وظیفه سنگینی در حراست از انقلاب اسلامی برعهده داشته و باید شناسایی و تبیین اهداف انقلاب برای نسل جدید با طراحی برنامه‌ها و روش‌های جدید و کارمد صورت گیرد.

نادری با اشاره به تجربه فراز و فرود های موجود در مسیر انقلاب طی ۴۰ سال گذشته تأکید کرد: امروز درخت نیرومند انقلاب تبدیل به شجره طیبه و پر برکت شده و در این مدت کارنامه درخشانی از فداکاری‌ها و ایثارگری‌ شهدا و رزمندگان و پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه‌های مختلف علمی و تخصصی مشاهده شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خو برلزوم حفاظت از ارزش‌های اسلامی انقلابی تأکید کرد و با بیان اینکه استمرار، اقتدار و پیروزی انقلاب اسلامی در گرو حمایت و وحدت میان مردم است، تصریح کرد: اکنون مسئولان بایستی با توجه به پشتیبانی و حمایتی که مردم از انقلاب و آنان کردند، در جهت تحقق آرمان‌های اسلامی تلاش کرده و گام بردارند.

کد خبر 366507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.